Ampera Skrevet September 6, 2023 Share Skrevet September 6, 2023 Fantastisk pleie dine biler får, bare å ta av seg hatten for dette.🤩 Du får gi beskjed når du har ledig tid for eksterne også, du kan få disponere min F10 for pleie!😇 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet September 6, 2023 Share Skrevet September 6, 2023 2 timer siden, Ampera skrev: Fantastisk pleie dine biler får, bare å ta av seg hatten for dette.🤩 Du får gi beskjed når du har ledig tid for eksterne også, du kan få disponere min F10 for pleie!😇 Ikke prøv deg, jeg er først i køen,😃 Nesten så jeg har lyst til å sette igjen syvern når jeg kommer fra treffet i Sokndal. sveigis og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 6, 2023 Forfatter Share Skrevet September 6, 2023 4 timer siden, Ampera skrev: Fantastisk pleie dine biler får, bare å ta av seg hatten for dette.🤩 Du får gi beskjed når du har ledig tid for eksterne også, du kan få disponere min F10 for pleie!😇 Tusen takk for fine ord Helmer .😊 Så synd vi bor så langt fra hverandre ,hvis ikke skulle jeg lett ha hjulpet deg det hadde bare vært gøy . En m5 ,da hadde jeg vel aldri blitt ferdig 😅😅 2 timer siden, Rune-K skrev: Ikke prøv deg, jeg er først i køen,😃 Nesten så jeg har lyst til å sette igjen syvern når jeg kommer fra treffet i Sokndal. Haha ja 😊. Du vet hadde vi planlagt dette ,så kunne du kommet innom så skulle jeg gitt den en shine Rune . Det å få liv og få glanset opp en e23 kunne jeg tenkt meg . Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 6, 2023 Share Skrevet September 6, 2023 19 minutter siden, sveigis skrev: Tusen takk for fine ord Helmer .😊 Så synd vi bor så langt fra hverandre ,hvis ikke skulle jeg lett ha hjulpet deg det hadde bare vært gøy . En m5 ,da hadde jeg vel aldri blitt ferdig 😅😅 Jeg har jo som du vet, flere biler, så om den er borte for en periode er ikke noe problem.😇 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 6, 2023 Share Skrevet September 6, 2023 2 timer siden, sveigis skrev: Tusen takk for fine ord Helmer .😊 Så synd vi bor så langt fra hverandre ,hvis ikke skulle jeg lett ha hjulpet deg det hadde bare vært gøy . En m5 ,da hadde jeg vel aldri blitt ferdig 😅😅 Haha ja 😊. Du vet hadde vi planlagt dette ,så kunne du kommet innom så skulle jeg gitt den en shine Rune . Det å få liv og få glanset opp en e23 kunne jeg tenkt meg . Her leste jeg først "så skulle jeg gitt deg en shine Rune" 😅 sveigis og Rune-K reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 7, 2023 Forfatter Share Skrevet September 7, 2023 8 timer siden, Olaandref skrev: Her leste jeg først "så skulle jeg gitt deg en shine Rune" 😅 Haha ,ikke så galt her nei 😅😅 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet September 7, 2023 Share Skrevet September 7, 2023 Kanskje jeg trenger en real makeover jeg også. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 7, 2023 Share Skrevet September 7, 2023 2 timer siden, Rune-K skrev: Kanskje jeg trenger en real makeover jeg også. Spørs om vi må ta oss en weekend på Jan's spa ja 😃 Rune-K og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 7, 2023 Forfatter Share Skrevet September 7, 2023 15 timer siden, Ampera skrev: Jeg har jo som du vet, flere biler, så om den er borte for en periode er ikke noe problem.😇 Vi skal nok bli enige om noe nå etterhvert tenker jeg 😊😊 3 timer siden, Rune-K skrev: Kanskje jeg trenger en real makeover jeg også. Tenker du er grei nok som du er jeg Rune .👍 1 time siden, Olaandref skrev: Spørs om vi må ta oss en weekend på Jan's spa ja 😃 Ja burde fått til noe en gang 😊 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 7, 2023 Forfatter Share Skrevet September 7, 2023 DAB . Som sagt så er det kleint med radio /musikk i denne bilen. Så her må det gjøres noe og sett litt på forskjellige oppsett . Klart enkleste løsning er en Tiny men det vil jeg ikke ha ,vil ha en som er integrert i det originale som dette : Lest endel om dette nå de siste kveldene og løsningen blir vel en Kufatec her tenker jeg . Selvsagt er det jo begge deler her ,noen er storfornøyde ,andre sliter med signaler osv . Meldet litt med @awt om dab installering og etter en prat med han så tenker jeg å kjøpe dette oppsettet her fra GS : Må da selvsagt ha antenne utenom . Så hvis jeg får dette til å virke ,samt Aux som er programmert inn ,men mangler kabel ,så er jeg fornøyd . Bilen er for ny til å kose seg med CD-er og for gammel til sånn nymotens ettermarkedskjermer føler jeg . Derfor må jeg pynte / modifisere på det som er . Ampera og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet September 7, 2023 Share Skrevet September 7, 2023 2 timer siden, sveigis skrev: Vi skal nok bli enige om noe nå etterhvert tenker jeg 😊😊 Tenker du er grei nok som du er jeg Rune .👍 Ja burde fått til noe en gang 😊 Ja, et lite minitreff en helg hadde vært stas, én kveld hadde forsåvidt holdt, men to hadde nok vært enda bedre. 🙂 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 7, 2023 Share Skrevet September 7, 2023 (endret) Hadde Kufatec i min E60, og det fungerte helt greit. (Riktignok CiC, men prinsippet er det samme). GS har ofte disse pakkene på salg. Endret September 7, 2023 av *MrB* sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 7, 2023 Forfatter Share Skrevet September 7, 2023 55 minutter siden, *MrB* skrev: Hadde Kufatec i min E60, og det fungerte helt greit. (Riktignok CiC, men prinsippet er det samme). GS har ofte disse pakkene på salg. Ja satser på en sånn en Kufatec ja . De selger de for 1990 kr nå og det er billig ,så blir en sånn . Så får det briste og bære 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 7, 2023 Forfatter Share Skrevet September 7, 2023 Idag skjønner dere så sprakk jeg 😅. Jeg formelig klør etter å sette av en helg + for å få løftet denne lakkmessig . Fin som snus er den ,men mangler siste touchet på glans . Så idag måtte jeg ta en enkel test på panseret kun for å danne meg et bilde hvordan det blir . Så inn i bod og fant to kandidater som jeg vet leverer varene på en hel lakk : Startet først Meg ultimate cut med grov KC pute . Og etter et pass ,så ble jeg mildt sagt sjokkert : Altså her snakker vi kun test ikke all In og vet at nå har jeg mye godt i vente 😊 Tilslutt ble hele panseret tatt med Megs og man ser jo en ny type glans på bilen . Det ble så gått over til Carpro sin polering på en mykere pad og nå sprudlet det jo etter man var ferdig . Og igjen kun for test fant jeg frem denne her : Et lag ble lagt på og buffet av og nå ble det noe annet . Et par ferdigbilder : Og her ser man stor forskjell på skjerm og panser : Dette : Og da dette : Somsagt så er det kun panser som er tatt og bare med produkter for å se hvordan det kan bli . Så nå ser jeg virkelig frem til å gyve løs på hele svarten ,men null polering som sagt før crome delete er på plass. Forresten her er fra når jeg startet test med tape: Hadde jo store planer med bil i helga ,men så ble jeg invitert med på guttetur noe jeg sa nei til . Men fruen sa kom deg bort ,du står nok i disse bilene 😊 HakonLimseth og *MrB* reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 7, 2023 Share Skrevet September 7, 2023 Næmmen a gitt, hadde ikke fått med meg at du har fått deg ny bil 😃 Gratulerer så mye og denne så jo helt knall ut 🥳 Håper du får masse glede av denne, en trygg og god skyss dette 😍 E61 er fine biler. Disse synes jeg faktisk er penere i touring enn sedan 😃 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå