Reset Skrevet September 25, 2024 Skrevet September 25, 2024 On 9/23/2024 at 12:34 AM, Olaandref said: Verden er ikke så alt for stor. Kjøpte den hos MB auto, hadde vel gått 46000 km om jeg ikke husker helt feil, og jeg har faktisk noen bilder av den liggende på et minnekort. Veldig god bil. Morsomt 😄 her er ett bilde fra noen år siden. Hun kjører på hartge 19» nå. Olaandref og fupsaker reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Må visst dra i gang igjen denne 😅 Sånn om man rent hypotetisk skal gå fra 4 til 5, altså 2 voksne og 3 barn på 5, 3 og 0 år, hvilken bil må man til med for å få plass til 3 barnestoler bake? 😅 sveigis, papertiger og Eystein Ose reagerte på dette 1 2
Ingvaldsen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 9 minutter siden, Olaandref skrev: Må visst dra i gang igjen denne 😅 Sånn om man rent hypotetisk skal gå fra 4 til 5, altså 2 voksne og 3 barn på 5, 3 og 0 år, hvilken bil må man til med for å få plass til 3 barnestoler bake? 😅 toyota previa
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Akkurat nå, Ingvaldsen skrev: toyota previa Nei! 😅
RF91 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Reint hypotetisk, u say? 🤔 Ein kompis ha holdt seg til F11'en gjennom 3 unga. Eldstemann e no 10, dritten i midten e vel ca 7 og ho minste e ca 3 🤷♂️ Olaandref reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 2 timer siden, Olaandref skrev: Nei! 😅 😎 papertiger reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) @awt er synlig bevis på at 3 barnestoler går i X4. Ikke skjønner jeg hvordan det går an, du må kanskje ha campingvogn til bagasjen da 😬 Hadde glatt gått for X5 da, ser ut som overlegen plass i baksetet! Eller 6GT! Må hypotetisk gratulere også da 🤩 Endret 2 timer siden av papertiger
skoglund Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Dere er bare å svelge stoltheten, livets bil Hiace vis du har trua på dem, og multivan vist man tør å ta sjangsen:) hehe Og med god økonomi- 2015 eller nyere usa suv uten og tenke meg om. mercedes GL fra 2016 og opp er også god størrelse på og mange drivlinje å velge i v6 diesel, v8 bensin i flere varianter. jeg hadde veldig lyst på dette med bare 2 barn, laste plassen og det å beveg seg innvendig i bil der man har stoler med armlene, bord etc mor kan ta seg av barn uten å måtte springe ut av bil og man kan skifte bleier uten og stå bøyd inn i ett trangt baksete med regnet pisker deg på ryggen når man er på kjøre tur. og ett lasterom der man kan stå i døråpning på huset og lempe inn det man skal ha med seg helge tur eller lengre ferie er uslåelig:) sykkelene, barnevogn med mere . jeg hadde ikke gått en gang til i stasjonsvogn fellen. 🙈🙈 jeg har til og med lyst på står bil med barn på 11 og 14 år, de har venner og så skal man på drilling og fotball ++ blir aldri stort nok men det er mine tanker/erfaringer. Endret 1 time siden av skoglund
skoglund Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden https://www.finn.no/mobility/item/472165129?ci=8 https://www.finn.no/mobility/item/473892936 https://www.finn.no/mobility/item/476668072?ci=33
Olaandref Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 2 timer siden, RF91 skrev: Reint hypotetisk, u say? 🤔 Ein kompis ha holdt seg til F11'en gjennom 3 unga. Eldstemann e no 10, dritten i midten e vel ca 7 og ho minste e ca 3 🤷♂️ F11 blir nok for liten, er litt avhengig av noe som har plass til mer enn bare barnevogn og litt ekstra bake, pluss jeg tror den blir for trang for meg med barnesete bak setet mitt 🤔 1 time siden, Daniel. skrev: 😎 @Daniel. og @Ingvaldsen, dere må enten øke, eller redusere medisineringen litt 🤣 36 minutter siden, papertiger skrev: @awt er synlig bevis på at 3 barnestoler går i X4. Ikke skjønner jeg hvordan det går an, du må kanskje ha campingvogn til bagasjen da 😬 Hadde glatt gått for X5 da, ser ut som overlegen plass i baksetet! Eller 6GT! Må hypotetisk gratulere også da 🤩 Er vel X5 som egentlig frister, 45E og helst så ny at det er litt garanti igjen 🤔 Takk for det 🙂 10 minutter siden, skoglund skrev: Dere er bare å svelge stoltheten, livets bil Hiace vis du har trua på dem, og multivan vist tør å ta sjangsen:) hehe Og med god økonomi- 2015 eller nyere usa suv uten og tenke meg om. mercedes GL fra 2016 og opp er også god størrelse på og mange drivlinje å velge i v6 diesel, v8 bensin i flere varianter. jeg hadde veldig lyst på dette med bare 2 barn, laste plassen og det å beveg seg innvendig i bil der man har stoler med armlene, bord etc mor kan ta seg av barn uten å måtte springe ut av bil og man kan skifte bleier uten og stå bøyd inn i ett trangt baksete når man er på kjøre tur. og ett lasterom der man kan stå i døråpning på huset og lempe inn det man skal ha med seg helge tur eller lengre ferie er uslåelig:) sykkelene, barnevogn med mere . jeg hadde ikke gått en gang til i stasjonsvogn fellen. 🙈🙈 jeg har til og med lyst på står bil med barn på 11 og 14 år, de har venner og så skal man på drilling og fotball ++ blir aldri stort nok men det er mine tanker/erfaringer. Ja, det er ikke dumt det du skriver der, det er litt stress det med bleieskift på tur, spesielt i regn og vind. Var inne og kikket litt på GL 🤔
Olaandref Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 23 minutter siden, skoglund skrev: https://www.finn.no/mobility/item/472165129?ci=8 https://www.finn.no/mobility/item/473892936 https://www.finn.no/mobility/item/476668072?ci=33 De to første der var faktisk ikke ille. Har ikke ofret amerikansk en tanke, men plassmessig er det en egen klasse ja. Kanskje jeg faktisk burde prøve en.
skoglund Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 18 minutter siden, Olaandref skrev: F11 blir nok for liten, er litt avhengig av noe som har plass til mer enn bare barnevogn og litt ekstra bake, pluss jeg tror den blir for trang for meg med barnesete bak setet mitt 🤔 @Daniel. og @Ingvaldsen, dere må enten øke, eller redusere medisineringen litt 🤣 Er vel X5 som egentlig frister, 45E og helst så ny at det er litt garanti igjen 🤔 Takk for det 🙂 Ja, det er ikke dumt det du skriver der, det er litt stress det med bleieskift på tur, spesielt i regn og vind. Var inne og kikket litt på GL 🤔 Er vell ikke noe tvil om X5 er litt mere sexy, men synes det virker smått vist man tenker lengre enn at det plass til 3 barnestoler i bredden. Men igjen det er mine tanker. Ikke lett å velge uansett, også er det jo litt hvordan bruksmønster er på bilen.
Olaandref Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Akkurat nå, skoglund skrev: Er vell ikke noe tvil om X5 er litt mere sexy, men synes det virker smått vist man tenker lengre enn at det plass til 3 barnestoler i bredden. Men igjen det er mine tanker. Ikke lett å velge uansett, også er det jo litt hvordan bruksmønster er på bilen. I det daglige, til og fra bhg, ca 1,5 mil hver vei, og kanskje en tur til Volda/Ørsta for ukeshandel, tenkte kanskje den ville takle det elektrisk. Men så har vi 4-5 turer i året til Oslo og gjerne videre til Tvedestrand, da har vi bruk for ekstra bagasjeplass. For min del trenger jeg i tillegg noe som kan trekke henger i tillegg.
skoglund Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå Ja det er ikke enkelt. Men henger med på dine ønsker og behov og det blir mere og mer vanskelig. I allefall med 3,5 t henger vekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå