Gå til innhold

BMW E60 LCI Kosmetiske mods?


Larsensmekk
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Larsensmekk skrev:

Hva ville du anbefalt da? Pris er ikke et problem, men legger altså ikke 80.000 i felger til en bil verdt 100.000

Når det kommer til felger på BMW er jeg i OEM leiren selv. Eventuelt noen felger med klassisk Y-eke design. Men BBS (SR, SX, XR), König, Bola, Borbet, Dotz, MAM, ATS og mange mange flere 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, A.A skrev:

Når det kommer til felger på BMW er jeg i OEM leiren selv. Eventuelt noen felger med klassisk Y-eke design. Men BBS (SR, SX, XR), König, Bola, Borbet, Dotz, MAM, ATS og mange mange flere 😄 

Takk for gode innspill, skal kikke litt på de. Annet enn BBS, hva anbefaler du i forhold til pris og kvalitet av de du nevnte?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
3 hours ago, KMT said:

Style 172 er ein av mine favorittar på E60

 

Er enig i at Style 172 funker fint. Kjøpte et sett 8.5x19 og 9.5x19 originale M-sport felger til min E60 (uten M-sport) i fjor våres som midlertidig erstatning for de originale Style 124 18" med Run Flat-dekk som var utrolig ukomfortable. 

 

IMG_5500.jpg

IMG_5997.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FransEirik skrev:

Style 167 uten tvil. Tar seg mye bedre ut i virkeligheten enn de gjør på bilder også.

Helt enig i style 167, disse er utrolig pene. Men finner ingen til salgs som er originale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...