Thewiz Skrevet Desember 2, 2024 Skrevet Desember 2, 2024 (endret) slett Endret Februar 20 av Thewiz StigJ, Eystein Ose, sveigis og 15 andre reagerte på dette 18
sveigis Skrevet Desember 2, 2024 Skrevet Desember 2, 2024 Godt når medlemer finner tilbake her 😊 E30 i original stand er jo koslig og fin km stand på denne . Den e36 du hadde der var jaggu pen og skjønner du angrer på salg . Ron Jeremy reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2024 Skrevet Desember 2, 2024 Henger meg på @sveigis her. Kjekt å se biltråder til gamle kjenninger! Du får deg en flott bil med en F11 i stallen. sveigis reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Desember 2, 2024 Skrevet Desember 2, 2024 Kjekt å lese tråder for folk som har vært aktive her over en lang periode Jeg har også en i3S, fabelaktig bil i hverdagen. Og så har jeg også en F11 LCI, kan anbefales på det varmeste! Ron Jeremy reagerte på dette 1
Thewiz Skrevet Desember 3, 2024 Forfatter Skrevet Desember 3, 2024 (endret) slett Endret Februar 20 av Thewiz mslello, Ron Jeremy, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Eystein Ose Skrevet Desember 3, 2024 Skrevet Desember 3, 2024 Kjekt med enda en E30 på forumet! Jeg solgte min I3S til fordel for F11 LCI tidligere i år. Når jeg kjøpte min var Adaptive LED og comfort seter de krava som veide tyngst. Savner I3S'en veldig, så lurer på å bytte ut E91 med en slik 120AH etterhvert. sveigis, mr.pingu, Thewiz og 1 annen reagerte på dette 4
Thewiz Skrevet Desember 4, 2024 Forfatter Skrevet Desember 4, 2024 (endret) slett Endret Februar 20 av Thewiz Ron Jeremy, Ampera, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet Desember 4, 2024 Skrevet Desember 4, 2024 E30 med det utstyret som er etter min smak .😊 Men ble litt melankolsk her nå … Så hengerfestet ditt her ,det var på håret det samme jeg hadde på min første e28 i 1996 . Jeg vet at det hengerfestet der måtte man betale for i sin tid og 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå