Dusy Posted April 18, 2025 Posted April 18, 2025 (edited) Takk for et veldig hyggelig treff, ja! Dette må absolutt gjentas som @BimmerFan!nevner. Fin start på sesongen Slenger ved noen bilder: Edited April 18, 2025 by Dusy Ampera, ///M-ini95, Olaandref and 9 others 12
mr.pingu Posted April 18, 2025 Posted April 18, 2025 det var hyggelig å treffe dere og gøy å få ansikt på nickname her Ampera, Dusy, Marius2002 and 9 others 12
///M-ini95 Posted April 18, 2025 Posted April 18, 2025 Takk for i dag folkens! Fokserød treffene leverer som forventet 😁 Dusy, Ampera, mr.pingu and 3 others 6
Olaandref Posted April 18, 2025 Author Posted April 18, 2025 Kan jo ha det som påsketradisjon for fremtiden 👌🙂 Dusy, BimmerFan!, sveigis and 1 other 4
sveigis Posted April 18, 2025 Posted April 18, 2025 Som vanlig veldig hyggelig å treffe dere alle 😊😊. Og så mye fint av biler og å se på . Jeg må jo spesielt få si takk til @Olaandref som lånte bort passasjersetet til meg ,nydelig bil og kjempehyggelig selskap . Neste gang får jeg vel satse på min egen bil vel .😊 mr.pingu, Espen.st, ///M-ini95 and 4 others 7
Olaandref Posted April 18, 2025 Author Posted April 18, 2025 22 minutter siden, sveigis skrev: Som vanlig veldig hyggelig å treffe dere alle 😊😊. Og så mye fint av biler og å se på . Jeg må jo spesielt få si takk til @Olaandref som lånte bort passasjersetet til meg ,nydelig bil og kjempehyggelig selskap . Neste gang får jeg vel satse på min egen bil vel .😊 Bare hyggelig Jan. sveigis and Ampera 1 1
opeth84 Posted May 13, 2025 Posted May 13, 2025 Åh, her kunne jeg godt tenkt meg å bli en gang det skulle passe! Var mye i Sandefjord og omegn tidligere. Tar meg gjerne en roadtrip om alt klaffer for et treff i senere tid 😀 Den gamle 7-serien er så lekker, @Syver'n BimmerFan! 1
Dusy Posted April 3 Posted April 3 (edited) Jeg hadde lett vært med på dette, men har en stor oppgave som skal skrives ferdig hengende over huet og jobb. Kunne man tatt det i mai feks? Edited April 3 by Dusy Rune-K, sveigis and mr.pingu 3
Olaandref Posted April 3 Author Posted April 3 Jeg har ikke bil 😅 Men hadde lett blitt med igjen ja, blir flere turer hit ned utover våren 😃 mr.pingu and Dusy 2
sveigis Posted April 3 Posted April 3 Dette kan vi gjenta men skulle vi prøvd i mai ? Nå skal ikke jeg bestemme en dritt ,men april er litt hektisk i år for meg . Blir gjerne med i år og isåfall😊😊 mr.pingu and Dusy 2
mr.pingu Posted April 3 Posted April 3 Så det blir mai, når i mai? Jeg kan ikke de siste 2 helgene i mai men alt fra 1 mai til og med 22. mai går an Er det mulig å lage avstemning her på forumet?
Espen.st Posted April 3 Posted April 3 3 timer siden, Olaandref skrev: Jeg har ikke bil 😅 Men hadde lett blitt med igjen ja, blir flere turer hit ned utover våren 😃 ingen skam å pulle opp i bussen 😆 mr.pingu 1
Recommended Posts