Robin L Skrevet Oktober 1 Skrevet Oktober 1 Trenger xenon-pærer til min e61. Denne har D1s-pærer. er Biltema greit? Eller bør man koste på osram? disse pærene har vel innebygget tenner. Da er vel kanskje kvalitet på pæra enda viktigere enn ved d2s (?)
E.C. Skrevet Oktober 1 Skrevet Oktober 1 Kommer an på øyet som ser (trommelyd.no). Jeg valgte å gå for Osram sist jeg bytta ds1, men da var det tilbud, så var ikke så ille for to pærer. Spør du meg er det nesten viktigere å bytte i par, for å slippe fargeforskjell, enn hva man bytter til. sveigis reagerte på dette 1
teerex Skrevet Oktober 2 Skrevet Oktober 2 Betalte 1500 for en 2-pack Osram Nightbreaker Laser Xenarc D1s for et par år siden. Men alt er kanskje dyrere nå?
Robin L Skrevet Oktober 2 Forfatter Skrevet Oktober 2 8 timer siden, E.C. skrev: Kommer an på øyet som ser (trommelyd.no). Jeg valgte å gå for Osram sist jeg bytta ds1, men da var det tilbud, så var ikke så ille for to pærer. Spør du meg er det nesten viktigere å bytte i par, for å slippe fargeforskjell, enn hva man bytter til. Stemmer. Forrige eier hadde byttet høyre pærer fjor høst, og jeg ser jo høyre lyser mye bedre enn venstre. Den «nye» pæren har sikkert kjørt 15.000km den også, så det lønner seg nok å ta begge. ser Thansen tar 1050,- for Osram. Kan jo evt vente litt og se om det kommer et tilbud.
*MrB* Skrevet Oktober 2 Skrevet Oktober 2 Har inntrykk av at de fleste pærer lyser greit, men sitter med en udokumentert følelse av at noen av de billigste ryker fortere og taper farge fortere. Bilig outsider til Osram er Morimoto: D1s MORIMOTO XB35 HID 4000K / 5000K / 6000K Xenonpærer - Lyshelten.no 1000kr/sett.
Makky123 Skrevet Oktober 2 Skrevet Oktober 2 Har du sjekket autodoc? Hender man kommer over grei pris der også. Bare søke på produsentens varenr, så får man samme vare.
Reef89 Skrevet Oktober 2 Skrevet Oktober 2 Enig med EC og Mr. Når det er sagt så kjører jeg selv på begge bilene med Xenarc CBI og meget fornøyd der. Men nå har de gjort sitt på E60en, ser begge begynner å bli små rosa så har bestilt DS1 LED for å få prøvd det. Noen skryter og andre sånn halveis.
Kvasi Skrevet Oktober 2 Skrevet Oktober 2 Jeg har 9R "ledkit" på min og er veldig fornøyd. Reef89 reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet Oktober 2 Skrevet Oktober 2 28 minutter siden, Kvasi skrev: Jeg har 9R "ledkit" på min og er veldig fornøyd. Jeg har bestilt samme, litt spent. Kvasi reagerte på dette 1
teerex Skrevet Oktober 3 Skrevet Oktober 3 (endret) 23 timer siden, Robin L skrev: ser Thansen tar 1050,- for Osram. Kan jo evt vente litt og se om det kommer et tilbud. Nyeste utgave som kom i fjor faktisk: https://ljusgiganten.no/d1s-xenarc-night-breaker-laser-35w-2-pakk.html Endret Oktober 3 av teerex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå