Gnukkelars Skrevet Oktober 2 Skrevet Oktober 2 (endret) Her kjem ein liten post om min forrige, og første bmw, ein 520d manuell e60(LCI), Schwarz. Skulle aldri ha tett sort bil, men blei eit spontantkjøp i 2019, sidan prisen var låg for 1eigars bil (i Noreg etter import), og med 157k på teljaren. Den vart solgt no i juni, etter kjøp av F01, og fekk ila mitt eige litt oppgraderingar (kall meg gjerne ung og dum, for i dagens marked så er det klart trist å øydeleggje ein bil i fin stand med halvveis gjennomført m-sport, og interiør med ulike skinntypar..) Og ser no i leitinga etter ny e61, fortrinnsvis, at det er svært langt mellom både riktig utstyrte bilar, men og bilar der det meste er i ok stand kosmetisk eks. Det som var gjort: - Ny turbo på bruktbilgaranti. - Koda vekk egr, dpf, samt tatt ut innmat i dpf. - Røska ut swirl flaps. - Mr12v bluetooth adapter. - Orginal, men amatørlakkert M-front. - Originale M-sideskjørt, men eit i karbonsort, og eit som trengte litt plastring.. - Westfalia avtagbart hengerfeste, (grei skuring å montere med strømtjuvar, og original modul medfølgande) Dette var grunn til at eg aldri sat på M-bakfanger, ettersom den ikkje hadde fått plass med typen hengerfeste/tverrbjelke.. - Byte av ruter fra b-stolpe med originalt mørke. - Prøvde ulike vinterdekk/felg (fant aldri nokre med utsjåandemessig lavt nok innpress bak) siste vinter fekk eg tak i 10år gamle! Nokian hakka r2, 235r17 frå f1x. Latterlig bra framkommelighet med dei. - Mak Munchen silver 19" vart kjøpt med goodyear eller lignande budsjettvariant, 225 og 245 på 8,5 og 9,5 felg. Litt dekkstrekk, men veldig bra før dei vart 3år, og begynte å spora og støya merkbart mykje. - Hadde no siste sesongen pilot sport 4s og 5 i 245 og 265. Litt meir støy enn forventa, men bilen vart fantastisk å køyra med dei! - Ellers eindel vanlege deler i understell, lekkasje frå oljefilterhus, glødepluggar m/rele, oljeskift girkasse og diff ++ Med komfortseter, var følelsen like fantastisk samme kva ny (og dyr) bil ein kom i frå, kjende meg heima umiddelbart i e60-en, og alltid litt trist å parkere, sjølv om ein hadde kjørt langt. Så ja, e6x vil eg nok ha igjen! Sånn her såg den ut ved sal. Må berre få nevne at eg synes felgmodellen kler bilen vanvittig bra, kunne vel aller helst ha vore 20", men angra på at eg selde dei, om det plutseleg skulle dukka opp ein ny e6x som hadde kledd dei. Og eit dårlig bilete frå kjøp, herlig følelse på heimturen for ein par 20-åringar, (var mest vant med 1.8l 125hk vectra b for mitt vedkommande) Den her rakkaren skapte litt hodebry, og vart ikkje lagt merke til på naf test. Hugsa eg la meg under bilen på pit-stop (Kvinesheia) og knytta den opp med tau frå ein hettegenser 🤣 Fryktelig irriterande, høgfrekvent lyd før den vart juksa opp. Vart nytta som arbeidshest eindel, her på tur med 1tonn glasrekkverk over haukelifjell. Kjørecomputer viste under 0,6 deler av den turen🤨 Vemodig, siste vask, ilag med storebror. IMG_5975.MOV Endret Oktober 4 av Gnukkelars skrivefeil papertiger, mr.pingu, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5
Gnukkelars Skrevet Oktober 4 Forfatter Skrevet Oktober 4 Ja, det er eg spent på sjølv 😜 Merka kvar køyretur, at lysten er sterk til å ta ut på tur til Sveits eks, med den her! Stor takk til Ingvaldsen, som eg egentlig hadde planer om å kjøpe 750d av. Har blitt mykje gode tips derifrå! Blant anna tanken om å prøve e65. Og ein ting er eg sikker på, at eg skal ha e60/61 eller e65 med comfort, og skikkelig skinnkvalitet 🤗 Grunnen til at eg byrja å sjå på F01, var etter ei melding på instagram der ein friska opp eit e60-ratt, kanskje vedkommande også er her inne? Einaste grunn til at e60 var solgt, var at det var for masse småplukk, samt skadde hjulbuer/jekkefeste begge sider bak, til å fikse opp imo. Og med bilpleie som hobby, så er det jo ikkje kjekt å vaske ein bil som ikkje er "heil".
Gnukkelars Skrevet Oktober 4 Forfatter Skrevet Oktober 4 (endret) Såå, "F01-eventyret" i gang Beklagar på førehand rotete førstepost. Får bli flinkare framover. km stand på 76 000. Liten tur Sogndal - Bømlo for å få bilen heim. Eigentleg litt kort for å få skikkelig følelsen av ein sånn bil. Ein liten a-ha opplevelse vart det likevel, opp mot vikafjell. Fy! kor deilig å flyte over dårlige vegar, og å teste ulike modi oppover! Litt skader var det, og ein motor for sidestøtte som var kaput. Stjelte frå andre setet, og har bestilt ny frå aliexpress. (den har dog kun 2 pinnar istadenfor 4, så spent på om den kan fungere..) God plass rundt her, sjølv om ein må ligge langflat over skjermar/front, for å jobbe på motor. Ups, nokon som har ny felg, eller alternative vinterhjul for sal? Litt rensing av matter, ifbm nye gummimatter, ein fin haustdag. - Om nokon har gummimatter til bak også, så vil eg gjerne kjøpe. Alt for tidlig omlegg til vinterdekk, sidan sommardekk var alt for lite mønster igjen på. (p-zero runflat, fysj dei var ekle å køyra med) Ikkje serlig bedre med triangle 235 rund baut på ein 2tonns bil, men lydlaust vart det! Noko som er viktig, og medvirkande årsak til at det vart 7-serie. Merkar nesten ikkje forskjell på handling i ulike køyreprogram, med dei smale ballongdekka, litt meir luft får prøvast evt. Garasjen ser ikkje ut i måneskin, eit av haustens prosjekt, å strekka den opp litt så det vert hyggelegare å polere bilen her etterkvart Praktisk at jekkefesteavstand var lik som på e60! Sikkert ikkje heilt innafor bruk av løftar, men virka som bilen stod dønn stabilt oppå. Ved evt arbeid under, så brukar eg uansett å legge under ein par dekk. Mest bremser, dekkskift og polering den blir brukt til. To veker forlatt her, og den hadde jaggu sege litt. Så var det endeleg tid for lakk av bakfangar, og utbetring av rust. Demonterte detaljar på bakluke også, for å evt. kunne utnytte garanti mot gjennomrusting. Kom ingen veg hos "bavaria", ettersom skjermar bak er lakkerte opp tidlegare.. Så leverte bilen i går hos lakkverksted (på haugalandet), som skal vara dyktige. Trangt om plassen.. Her var det ca 5cm igjen bil-garasjeport. Litt gnageskade. Denne var litt merkelig, tyda ikkje på tidlegare demontering, og lykt hadde ingen del som låg inntil heller. Rusten har jobba ei stund i "plateskøyt" og under fuge her.. Fangar vart stripsa opp, og festa med ein par skruar etterpå, heilt greit å kjøra med uten for masse flagring. Planer vidare er - Swirl flaps. - Downpipe, evt sveist i røyr. - Tuning (Nokon med kjennskap til prosess og moglegheiter for å få det inn i vognkort? evt kor mykje det påverkar verdi v/ sal?) Ynskjer fortrinnsvis TRF software. - Evt senk, dersom framdemperar eller fjører ryk. - Skvettlappar? litt usikker på om det ser greit ut, og at det kanskje øydelegg mulighet for å køyre på dårlige vegar med slaghull. - Moderat toning/solfilm på bakruter. - PPF eller lignande før evt montering av skvettlappar, på terskel bak og evt fleire plassar. Tar gjerne imot tips til noko ein får kjøpt for føremålet, evt nokon i sunnhordland/haugesund som legg ppf. - Ifylling av steinsprut litt rundt om. Panser og tak er heldigvis i meget bra stand. - Mulighet for å legge inn tredjeparts-ladeplate, eller få betre ladehastighet på usb i midtkonsoll? - Matchup 7. - Og sjølvsagt hyppige oljeskift, og kos med pleie av lakk. - Tips til nye originale m-emblem? (var vel rundt tusenlappen stk på koed, om eg har funne dei rette😐 Klør i fingrane etter å få strekt opp lakk. Carbonschwarz i sollys er noko for seg sjølv 🥹 Endret Oktober 5 av Gnukkelars Bilde lå dobbelt opp E.C., fupsaker, laffe og 6 andre reagerte på dette 9
Ingvaldsen Skrevet Oktober 5 Skrevet Oktober 5 Matchup forsterker på 676 stereo er en voldsom oppgradering emblem er kanskje billig på GS med ccn rabatt ? skvettlapper finner du kanskje under retrofit i etk om det ikkje er utgått Gnukkelars reagerte på dette 1
BMWE39turbo Skrevet Oktober 5 Skrevet Oktober 5 (endret) Kan anbefale folielab for ppf, flink kar som har lokale på Fitjar og i Bergen. Lei den rusta der, men typisk på F serie. Løsningen er egentlig ppf på hjulbue bak og legge den rundt kanten, så smøre inn baksiden med noe grease/sauefett som tåler mye sprut. Gjorde dette på vår f31 og den har rustfrie skjermer ved 145 000km, og har forventninger at de holder seg slik de neste 100k km også. Endret Oktober 5 av BMWE39turbo
Gnukkelars Skrevet Oktober 5 Forfatter Skrevet Oktober 5 @Ingvaldsen Berre å følge med etter brukt matchup, men må vel sannsynsligvis fleske til med ein ny, om ein vil ha innen rimelig tid 😅 Fant svarte emblem på gs, 2stk. for 900,- Så dei bør vel klare å rota fram i chrome også, om ein kontaktar dei, eller i etk-en. Skvettlappar har eg liggande frå aliexpress, fin passform på dei. Men som nevnt usikker på om det passar looken, og det at eg treng køyre på stygg grusveg eit stykke iblant. Dei vert uansett lakkerte no, såg ein anna opel-kar som gjorde det, og synes igrunn det var ein fin vri på mørk bil! @BMWE39turbo Har sett dei på fb, ser ut som dei legg stolthet i arbeid! Interessant, har du bilder/tråd av for f31? Litt nysgjerrig på kor avslutning av ppf oppimot c-stolpe er, og kor synleg den er
Gnukkelars Skrevet Oktober 14 Forfatter Skrevet Oktober 14 Farleg å ha 7-serien inne til lakkering 🤪 Plutseleg var eg eigar av ein e61 LCI 520d aut. Falt for fristelsen av carbonschwarz creambeige-kombinasjon, km stand på 190, 2eigarar (siste sidan 2011), register skifta preventivt ifbm med toppakning på 150k i 2019, fin utstyrsliste, og (tilsynelatande?) lite som skal til før denne blir sjeldan fin. Ei lang utstyrsliste for dei spesielt interesserte 🤪 S337 M Sports package S704 M Sports suspension S710 M Leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S752 Individual audio system Comfort and interior equipment S402 Panorama glass roof S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip S441 Smoker package S442 Drink holder S456 Comfort seat with memory S464 Ski bag S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S4AT Interior trim finishers black high-gloss S416 carbon-schwarz Multimedia S609 Navigation system Professional S611 BMW Night Vision S620 Voice control S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S698 Area-Code 2 for DVD Driver assistance and lightning S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive headlights S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S563 Lights package S5AC High-beam assistant Wheels and drive S205 Automatic transmission S235 Towing hitch, detachable S248 Steering wheel heater S2NP BMW alloy wheel, M double spoke 135 S2PA Locking wheel bolt Environment and safety S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S323 Soft-Close-Automatic doors S386 Roof railing S842 Cold-climate version S843 Power reduction S850 Dummy-SALAPA S853 Language version, English S863 Dealer List Europe S877 Omission of non-combined operation S888 On-board literature, Danish Individual equipment S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite Other equipment S1CA Selection of COP-relevant vehicles S1CB CO2 equipment SA080 80 Ah AGM battery SLCGE Leather "Dakota"/creambeige Legg spesielt merke til "S752 Individual audio system" Dette oppleves nok temmelig likt som logic7/hifi vil eg tru. Ikkje testa det med god lydkjelde inn enda. Mørkt, og dermed lite trafikk når eg kom meg avgårde frå Skien, og over Haukelifjell. Hadde vore kjekt å sett litt meir på veien, men ingen grunn til å klage heller. Fjernlyssassistent var ei positiv oppleving, men opplevdes som litt sløv i både opp/nedblending. Er vel normalen det på dei fleste bilar. Nightvison var eg ikkje klar over at var så dum på den generasjonen her. Men får opp bilde i idrive, så håpar at @ehaugsnes sin metode på den her slitte linsa vil gje eit meir fornuftig bilde! Vel heime, og fekk tidenes katteforvask ifbm vask av gummimatte til bagasjerom. Også seter fekk litt rens med colourlock leather cleaner forte, etterfulgt av leather protector. Mest som førstehjelp. Planen med denne er å kun kose meg med å løfte den ein par-tre hakk Og praktisk å ha ei stasjonsvogn også, for å sleppe å drasse hengar med F01 for den minste ting. Så gjenstår det å la tid, budsjett og evt andre prosjekt vise resultatet. Og så, som vanleg litt dummyspørsmål. Synes denne gav litt 1-serie (m-understell) vibe, fysj. Mulig at det er faktorar som slitte fjører eller andre ting som kan påverke?🤔 Skal sjekke avstander nav-skjerm. Førsteintrykk var at den var veldig lav framme, men fjører er intakte. Og i den forbindelse lurar eg på, om det er så enkelt som å bytte demperar og fjører framme til standard, programmere opp på lufta bak, og deretter ta 4-hjulskontroll for standard bil? Eller må ein ha nye demperar bak og helst, evt andre ting? Kan vel og påvirke det at den er automat, og at bilen veg meir. Men savnar framleis styrefølelsen og komfort i e60, den også utan active eller dynamic drive. fupsaker, ehaugsnes, Ingvaldsen og 2 andre reagerte på dette 5
Saltkjelen Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 Flotte biler og nærmest et lite scoop med E61en fra lakkereren. Så relativt godt holdt ut, og ikke minst rikelig utstyrt. Er det noen spesielle planer for bilene eller er det vanlig vedlikehold og gnukking?
Gnukkelars Skrevet Oktober 15 Forfatter Skrevet Oktober 15 Ordla meg visst litt dårlig🤣 Denne blei ikkje kjøpt frå lakkerer, men ei god veke uten bmw, blei for lenge til å klara å holda imot lysten på e6x igjen. Sjeldent fyldig ustyrsliste ja! Men litt merkelig at det er spart på headup og elektrisk bakluke?🤭 F01 er planen å bruke, men også holde ship shape. Og ikkje minst få på den skikkelige dekk til sommaren, og få prøvd den på skikkelig langtur. E61 er også planen å ha ei lita stund, og kose meg med gnukking, men også prøve meg på litt fylling av steinsprut der, før F01 skal til pærs😊 Når det gjeld understell/foringer, så er eg usikker på kva stand dei er i. Men var iallefall ikkje alt for gale med vibrasjon etc.. og tom. ganske så «dødt» ratt v/ bremsing.
Ingvaldsen Skrevet Oktober 16 Skrevet Oktober 16 På 14.10.2025 den 22.24, Gnukkelars skrev: Legg spesielt merke til "S752 Individual audio system" Dette oppleves nok temmelig likt som logic7/hifi vil eg tru. Ikkje testa det med god lydkjelde inn enda. 752 skal faktisk ha dobbelt så my effekt som 677, 825watt mot 420 watt. så skal gå an å få litt mer trykk ut av det Gnukkelars reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Oktober 16 Skrevet Oktober 16 Skal være hakket over Logic 7 det individual settet. Elementer er av høyere kvalitet og de veier faktisk mindre enn L7 sine pga. andre type magnet. Tenker optisk inn er et must på et slikt oppsett for å få full glede av det. Gnukkelars reagerte på dette 1
Gnukkelars Skrevet Oktober 16 Forfatter Skrevet Oktober 16 Herlig! Ja, det er vel kun optisk som gjeld for å få utnytta dette. Sjekka pris på mr12v no, og dei er jo plutselig opp i 2lappar no. Gav 1200,- for den forrige trur eg. Irriterte meg alltid litt at den kun viste låtnavn, og ikkje artist. Og ikkje minst at telefon kunne forbli tilkobla når ein tok den med seg inn. (Er vel 15min før bilen går i dvale). Målte etter kursar som kun gav spenning v/tenning på, men det fann eg aldri på e60en. Om andre har erfaring med billig optisk løysing frå andre ukjende fabrikat, men med full integrering med info i idrive, så vert eg svært takksam😁
E.C. Skrevet Oktober 16 Skrevet Oktober 16 Er på 200 eur + frakt de nå, så nærmere 2500-3000 faktisk. Spørs på hvordan moms slår ut. I Norge blir det videresolgt for opp mot 5000 kr, det blir mye for noe så enkelt. Sigarettenneren er jo typisk noe du har kun med tenning på, men da går lyden i det du stopper motoren.
Ingvaldsen Skrevet Oktober 16 Skrevet Oktober 16 Er vell kanskje cartain modul som fungerer best her også om du ikke skal bygge om til cic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå