thansen Skrevet Oktober 11 Skrevet Oktober 11 Hvilke vindusviskere bruker dere? Har lest på nett at silikon skal vare lengere og tåle kuldegrader bedre. Erfaringer?
mr.pingu Skrevet Oktober 11 Skrevet Oktober 11 (endret) Bruker OE, Bosch eller SWF. Jeg vasker de i ny og ne med blå sprit så holde de lengre OE vare desidert lengst men er dyre, både Bosch og SWF er jeg også fornøyd med. SWF er OEM for BMW men den du kjøper fra SWF har små forskjeller. Endret Oktober 11 av mr.pingu E.C. reagerte på dette 1
thansen Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden Satt på continental aqua ctrl2. Tror jeg hadde biltema sine før det. Har sånn gnissing med visking. Dette ble heller ikke helt borte med nye viskere. Tror viskearmen sitter for stramt mot vinduet hvis det gir mening. Er det noe måte å justere dette på?
Ingvaldsen Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Har du original rute ? Mye skrap som selges av bilglassfirma som blir sandblåst med en gang.
Makky123 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Bruker som regel Bosh, med mindre jeg kommer over BMW sine til en god pris. Min erfaring er at Bosh sine holder minst like lenge som OEM.
Marius2002 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Brukte Continental Aqua Ctrl på min gamle F31. Det var litt for å teste, de var god, men Bosch er bedre - etter min mening. Ser flere bilprodusenter bruker Bosch som OEM også, studerer man viskeren så finner man Bosch-logo inni der et sted. Usikker hva BMW har idag, men skal ikke se bort fra det er Bosch det også.
HakonLimseth Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg bestilte SWF til vår BMW x1, fikk beskjed fra M539-gruppen på facebook at disse var OE-leverandør av vindusviskere. Clayet også ruta før jeg monterte viskere, her var det mye grums som jeg ikke fikk fjernet ved vanlig glassrens. mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 6 hours ago, HakonLimseth said: Jeg bestilte SWF til vår BMW x1, fikk beskjed fra M539-gruppen på facebook at disse var OE-leverandør av vindusviskere. Clayet også ruta før jeg monterte viskere, her var det mye grums som jeg ikke fikk fjernet ved vanlig glassrens. Yep, SWF er OEM men det er ikke 100% lik. Du ser de kommer fra sammen fabrik men det er små forskjeller, blant annet på det plastdelen på innfestning. Og hvor den «kanten» sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå