Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 5 timer siden, Saltkjelen skrev: I mine øyne er det noe helt magisk med en 2000-talls BMW i Imolarød. Jeg synes også CH-felgene er noe av det kuleste aftermarket til E46 M3, så jeg håper du i det minste beholder disse i tilfelle du angrer på LM. Ja, CH felgene sitter veldig fint på E46, tror nok de blir liggende, er av en eller annen grunn litt lavt priset virker det som, så det er ikke stor butikk i å selge 🤔
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 2 timer siden, papertiger skrev: Imola E46 M3 er så utrolig lekkert, og for et interiør. Gratulerer igjen! Takk for det, kjekt med bil med litt farge 😃
Eystein Ose Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 18 minutter siden, Olaandref skrev: Har et håp om at det blir full klaff ja 😃 Oladorfelgen i Kristiansund, følger han på insta og han har pusset opp slike felger før, er bare 30 min fra der jeg jobber og, så det passet bra. Bra dere er så flinke til å følge hverandre opp 😅👌 Ola er en god kompis og svært dyktig. Så det blir meget bra! Olaandref reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå