Gå til innhold

Saltkjelen

Moderatorer
  • Innholdsteller

    19004
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    261

Saltkjelen vant dagen sist September 4

Saltkjelen hadde mest likt innhold!

Om Saltkjelen

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Oslo
  • Interesser:
    Bil, båt og eiendom!
  • Kjøretøy
    M550d, i4 M50, i3S & 321

Nylige profilbesøk

30372 profilvisninger
  1. Den var ikke bygd for salg, så derfor var den strøken ned til fingerspissen. M3en over var bygget av SSP for salg, og derfor manglet den vel litt på finessen, slik @Ingvaldsen mente med innlegget sitt.
  2. Gromt!
  3. Et fantastiskk bygg. Tenk dette i en E90 eller E91! Ellers blir jeg alltid like overrasket når så gjennomførte bygg slipper opp på finessen på et eller annet punkt. Det er jo bagateller, men det forundrer meg at det var der man begynte å spare penger.
  4. Gratulerer! Dette var en skikkelig flott E60 med det rette utstyret. Gleder meg til å se videre progresjon her.
  5. @papertiger Den er nok retusjert, men gir jo likevel en god indikasjon på at det kan bli ganske bra med noen små justeringer. Jeg ville egentlig ikke vært så bekymret for om BMW kan levere bilen slik, da bilen kun trenger et par-tre uker i Nederland for å endre på dette.
  6. På langt nær perfekt, men det begynner å dras i en retning jeg kan like. Mon tro om kineserne kommer med en skjerm bak rattet slik de gjør til Tesla Model 3? I så fall hadde det jo også vært interessant å se om det kom ettermarkedsløsning for iDrive-kontroller også, men spørs om noe slikt lar seg gjøre på et lukket BMW system.
  7. Jeg frykter litt at Neue Klasse blir litt generisk og kjedelig ettersom det er begrenset hvor varierende designspråket kan være når man er såpass låst, men en Z4 ala dette i NK-drakt ville jeg virkelig sett frem til. Denne var skikkelig snadder!
  8. Lekker - ikke minst at den er i en slik stand at rattets struktur ikke er polert bort! Første gang jeg har sett "funky" hovedside i CICen - virker som om fonten er noe annerledes enn hva vi er vant med fra US/EUR, og i tillegg er det faktisk en egen undermeny under navigation for map. Interessant.
  9. Jeg har sett en i4 med 868M uten skjermbreddere, og det er hårfint på grensen. Felgen stikker utenfor, men dekkbanen på innsiden. Ingen subbing hos meg. edit: her er bilde av den aktuelle.
  10. Det øverste bildet i sitatet ditt er uten spacere. Det ser jo ikke dumt ut, men det ser langt bedre ut med spacere - i mine øyne. Man kunne nok fint gått opp til 18-20mm også, men til forskjell fra da disse bildene ble tatt og nå, kjører jeg nå Continental Sport Contact 7 som har litt mer "blubbete" dekksider enn Pirelli P-Zero som satt på. Dette gjør at de også ser ut til å sitte noe lenger ut enn før med 15mm spacere. Det stemmer, bakfelgene er 10x20 ET39, og disse er jo "behagelig konkave". De hadde utvilsomt gjort seg som forfelger også, men da blir det litt kjipt med dekkbredde igjen.
  11. Føyer meg i rekken her. Dette er intet annet enn magisk! Drømmebil!
  12. Bra resultat på den 435d'en der. Jeg tipper det er kjøpt M4 skjermer som er kappet ut og sveiset inn i eksisterende karosseri.
  13. I kjøpspris, ja. Ellers, nei.
  14. Jeg er helt enig i at Mercedesen fremstår som overlegen interiøret i iX3en. Eksteriøret til iX3 og interiøret til GLC (pluss en iDrive-kontroller) ville vært en bil jeg lett kunne bestilt.
×
×
  • Opprett ny...