-
Innholdsteller
14227 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
27
Lars89 vant dagen sist April 22
Lars89 hadde mest likt innhold!
Om Lars89
- Bursdag 12/03/1989
Profile Information
-
Kjønn:
Mann
-
Bosted:
Kristiansand
-
Interesser:
Bil og reise
-
Kjøretøy
19' F87 M2C og 16' 118ia
Nylige profilbesøk
Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.
Lars89's Achievements
-
fupsaker reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
papertiger reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
Weltzin reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
Lars89 reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Lars89 reagerte på et innlegg i et emne:
Sveigis sin e61 530 d 2005 modell & e91 318i.E87 shine & Cars / coffee med e28
-
Lars89 reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
mr.pingu reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
Marius2002 reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
Marius2002 reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
Saltkjelen reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
Dusy reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
GtiGtr reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
Orjan reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
Random utvalg biler Mitsubishi GTO LM Replica E30 Touring godkjent med S54 Russerne kommer Eleanor med parkeringsbot Godtebutikk Ryddig Cadillac F81 M3 RUF Dennis Hauger F2 Briter på norgesturne
-
Lars89 reagerte på et innlegg i et emne:
Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
Når bilen originalt har forskjellig dimensjon foran og bak skal man ved endring av dimensjon ha samme avvik. I4 med 255/285-oppsett har 0.0% teoretisk avvik og dermed må alternativt oppsett også ha 0.0% avvik. Alternativtet er 245/255-oppsett da dette er annerkjent av Bmw. I praksis er det mye som fungerer, f.eks 255/35-20 foran og 265/35-20 bak, men skal man følge regelverket slavisk er det ikke innafor.
-
Selv om det står LI 100/103 i vognkort trenger ikke I4 M50 mer enn LI 93 foran og LI 99 bak da akselvekt er 1270kg foran og 1550 kg bak. Dette må du selvfølgelig dobbeltsjekke med akkurat din bil, men dette er ihvertfall fakta for tilsvarende bil på Finn som er oppgitt med 100/103 i vognkort. I 255/35-20 ser det ut som man kun får stjernemerket Goodyear F1 Assymmetric 5 og noen ukjente kinadekk med tilstrekkelig lasteindeks. Alle andre merker har 97.
-
Lars89 reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Lars89 reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Lars89 reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Lars89 reagerte på et innlegg i et emne:
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
-
Lars89 begynte å følge Overgang G11 til G70.
-
Kommer langt med bankkort og Tesla-app. Som du sier har det mindre å si med utgifter på langtur. Da vil man bare komme seg videre. Synd at det finnes så mange løsninger for rabatter og betaling. Det burde bare vært kortbetaling fra begynnelsen.
-
-
Lå til 120k lenge, men PKK gikk ut så da ga han vel opp. 1M rep objekt til 550k. Sjeldent å se disse med fargebytte. https://www.finn.no/467191374
-
Tullete godt kjøp på Boxster. 65k for Porsche som er i orden er ingenting. https://www.finn.no/416992197
-
Som bilmekaniker har jeg utvikla et intenst hat mot alt av rustbehandling som ikke er tørr. Jeg ville lagt på tectyl.
-
Gratulerer med noen av det absolutt råeste Porsche har produsert! Og takk for at du deler fra turene dine. Mye god inspirasjon å hente!
-
Støyer vel ikke allverdens disse kompressorene såvidt jeg vet. Men blir litt flere sanseinntrykk i en cab ja. Lukt, lyd og div dyr. En bekjent fikk f.eks en ugle i hodet når han kjørte uten tak på natta... Hender at noen "gir bort" EU Z3M også. https://www.finn.no/392245066 E30 Cab godkjent med S54. Morro! https://www.finn.no/464128327
-
Jeg syns Z3 må ha widebody. Disse har også holdt seg veldig godt i pris. 2,8 kompressor manuell høres morro ut! https://www.finn.no/409319653
-
Må jo ha konkurrent til denne... Jeg sliter litt med å skjønne hvem som faktisk skal kjøpe den, men det handler vel endel om merkevarebygging også.
