Gå til innhold

Lars89

Medlem
  • Innholdsteller

    14223
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Lars89 vant dagen sist April 22

Lars89 hadde mest likt innhold!

1 følger

Om Lars89

  • Bursdag 12/03/1989

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Kristiansand
  • Interesser:
    Bil og reise
  • Kjøretøy
    19' F87 M2C og 16' 118ia

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Kommer langt med bankkort og Tesla-app. Som du sier har det mindre å si med utgifter på langtur. Da vil man bare komme seg videre. Synd at det finnes så mange løsninger for rabatter og betaling. Det burde bare vært kortbetaling fra begynnelsen.
  2. Litt mer edruelig prisa E36 M3. Rart å se E36 med original høyde https://www.finn.no/467665431
  3. Lå til 120k lenge, men PKK gikk ut så da ga han vel opp. 1M rep objekt til 550k. Sjeldent å se disse med fargebytte. https://www.finn.no/467191374
  4. Tullete godt kjøp på Boxster. 65k for Porsche som er i orden er ingenting. https://www.finn.no/416992197
  5. Som bilmekaniker har jeg utvikla et intenst hat mot alt av rustbehandling som ikke er tørr. Jeg ville lagt på tectyl.
  6. Jeg gadd ikke gå så langt så da ble det "ymse ræl" -avdelinga på meg. Bra opplegg!
  7. Gratulerer med noen av det absolutt råeste Porsche har produsert! Og takk for at du deler fra turene dine. Mye god inspirasjon å hente!
  8. Støyer vel ikke allverdens disse kompressorene såvidt jeg vet. Men blir litt flere sanseinntrykk i en cab ja. Lukt, lyd og div dyr. En bekjent fikk f.eks en ugle i hodet når han kjørte uten tak på natta... Hender at noen "gir bort" EU Z3M også. https://www.finn.no/392245066 E30 Cab godkjent med S54. Morro! https://www.finn.no/464128327
  9. Jeg syns Z3 må ha widebody. Disse har også holdt seg veldig godt i pris. 2,8 kompressor manuell høres morro ut! https://www.finn.no/409319653
  10. Må jo ha konkurrent til denne... Jeg sliter litt med å skjønne hvem som faktisk skal kjøpe den, men det handler vel endel om merkevarebygging også.
  11. 215/45-20 så irriterende bra ut. Jeg gikk for 195/55 Goodyear rundt om på min og det er rett og slett litt mye dekk. Får trøste meg med at 245/305 på bobla sitter som et skudd 😆
  12. https://www.bildeler.no/sentreringssett-hjulmontering-14-deler/v/95340?gad_source=1&gad_campaignid=17426428445&gbraid=0AAAAAD3OSORRMe3ej3TBrzqpi2jd2SqhL&gclid=Cj0KCQjwzqXQBhD2ARIsAKrIeU_f5StE2gcbUqejI0VX9zpDEffoZlBNybtmbsMef3hizZIveELkTxkaAiotEALw_wcB https://www.thansen.no/bil/dekk-og-felger/tilbehor-og-verktoy/verktoy/hjulskiftespyd-m14x1-25/n914549/pn924638/
  13. Syns ofte kjøperen i sånne saker fremstår som vanskelige/urimelige. De vil ofte ikke si hva de har fått av tilbud om reperasjon/kompensasjon og krever alt rettet på merkeverksted til sinnsyke summer. Her har man sett seg blind på temu-karbon og 4-rørs eksos og glemt å ta en skikkelig test før kjøp. Ønsker man seg ryddig handel kjøper man premium selection/approwed biler hos merkeforhandler og ikke ungdomsbil av Bakgården auto a/s. Med det sagt ble jeg skuffa av tilstanden på i3en jeg kjøpte av merkeforhandler med ny service/eu-kontroll/takst. Men den ble kjøpt usett og uprøvd så der må jeg bare skylde på meg selv.
×
×
  • Opprett ny...