Gå til innhold

Lars89

Medlem
  • Innholdsteller

    13987
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    20

Lars89 vant dagen sist August 1

Lars89 hadde mest likt innhold!

1 følger

Om Lars89

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Kristiansand
  • Interesser:
    Bil og reise
  • Kjøretøy
    19' F87 M2C og 16' 118ia

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Så denne på Rudskogen nettopp og den så veldig bra ut 👍 Går jo noen E46 M3 sedaner i Norge men denne er utvilsomt den mest riktige og mest gjennomførte. Med dine planer blir den endelig ferdig.
  2. Clean E39 M5 Cabriolet med hengerfeste og campingvogn. Stilig! Porsche-folket kan køkultur En-eiers 435i
  3. https://www.gsbildeler.no/ Har delekatalog på norsk
  4. Kommer fram til 1,95 på Norske skilt. Ikke 100% sikker på co2/nox-tallene.
  5. Rene fossilversjoner er for dyre i forhold til hybrid. Pappas F45 218i m/manuell kosta nesten like mye som en 225xe når den var ny i 2015 så sånn sett ikke noe nytt. Folk gidder ikke å lage annonsetekster selv lengre. AI kan sikkert fungere greit nok til mye, men det sier jo null om den faktiske bilen Her er et annet eksempel https://www.finn.no/418481596
  6. Jeg ser ikke på rundetider da det ikke er det vesentlige for min del. Det er bare hele følelsen bilen gir. Føler man kjemper imot BMWen mens Porsche bare sitter planta. Det er jo også langt mer avanserte biler med f.eks adaptive dempere. Snakka med en med G82 M4 CSL og selv den bilen var visst "håpløs" å kjøre før han fikk på annet understell og mer camber. Bremsene til @Snagg30 er naturligvis langt bedre da de er karbon keramiske, men alle Porsche jeg har kjørt, også med "små" stålskiver har veldig gode bremser.
  7. @papertiger jeg ble også helt fascinert når jeg fikk prøve en Elise for en stund siden, vel å merke en S1 med 220hk Honda-motor. En 911 er jo en mer komplett bil, men for kortvarig adrenalinfylt morro er denne typen bil helt magisk.
  8. @Øyvind L. Ja de stiller i 2 forskjellige divisjoner så det er ikke en rettferdig sammenligning. Jeg skjønner absolutt at det er givende å forbedre ting sånn som du har gjort med din E30 gjennom mange år. Det går selvfølgelig an å oppgradere og få ting til å fungere mye bedre. Har sittet på med en kraftig oppgradert M2 og den satt klistra til asfalten den. Men for min del har jeg heller lyst til å prøve noe annet en stund. Noe som er laget som en sportsbil i utgangspunktet. De Porschene jeg har kjørt og sittet på med sitter bare så utrolig planta i asfalten. Er det mekanisk grep som er rette uttrykket? Anyway... Ser ut som jeg har tatt livet av en tpms-sensor i dag så det blir tatt tak i fortløpende. I morgen blir det mulig en kjapp tur innom Rudskogen for å kikke litt og en Cars&coffee på Øvrevoll Får prøve å ta noen bilder der også.
  9. Når man kjører Lotus så skjønner man hvor viktig det med lav vekt og direkte tilbakemeldinger. Helt vanvittig artige biler å kjøre!
×
×
  • Opprett ny...