Gå til innhold

Lars89

Medlem
  • Innholdsteller

    14227
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Lars89 vant dagen sist April 22

Lars89 hadde mest likt innhold!

1 følger

Om Lars89

  • Bursdag 12/03/1989

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Kristiansand
  • Interesser:
    Bil og reise
  • Kjøretøy
    19' F87 M2C og 16' 118ia

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Gøy med stort oppmøte på sånne lokale treff! Man vet jo aldri om det kommer 10 eller 100stk. Støtter skinn i E87. Av en eller annen grunn blir disse setene veldig stygge etter noen år, mens f.eks alcantara i F20/F30 ser strøkent ut "evig".
  2. Random utvalg biler Mitsubishi GTO LM Replica E30 Touring godkjent med S54 Russerne kommer Eleanor med parkeringsbot Godtebutikk Ryddig Cadillac F81 M3 RUF Dennis Hauger F2 Briter på norgesturne
  3. Når bilen originalt har forskjellig dimensjon foran og bak skal man ved endring av dimensjon ha samme avvik. I4 med 255/285-oppsett har 0.0% teoretisk avvik og dermed må alternativt oppsett også ha 0.0% avvik. Alternativtet er 245/255-oppsett da dette er annerkjent av Bmw. I praksis er det mye som fungerer, f.eks 255/35-20 foran og 265/35-20 bak, men skal man følge regelverket slavisk er det ikke innafor.
  4. Selv om det står LI 100/103 i vognkort trenger ikke I4 M50 mer enn LI 93 foran og LI 99 bak da akselvekt er 1270kg foran og 1550 kg bak. Dette må du selvfølgelig dobbeltsjekke med akkurat din bil, men dette er ihvertfall fakta for tilsvarende bil på Finn som er oppgitt med 100/103 i vognkort. I 255/35-20 ser det ut som man kun får stjernemerket Goodyear F1 Assymmetric 5 og noen ukjente kinadekk med tilstrekkelig lasteindeks. Alle andre merker har 97.
  5. Kommer langt med bankkort og Tesla-app. Som du sier har det mindre å si med utgifter på langtur. Da vil man bare komme seg videre. Synd at det finnes så mange løsninger for rabatter og betaling. Det burde bare vært kortbetaling fra begynnelsen.
  6. Litt mer edruelig prisa E36 M3. Rart å se E36 med original høyde https://www.finn.no/467665431
  7. Lå til 120k lenge, men PKK gikk ut så da ga han vel opp. 1M rep objekt til 550k. Sjeldent å se disse med fargebytte. https://www.finn.no/467191374
  8. Tullete godt kjøp på Boxster. 65k for Porsche som er i orden er ingenting. https://www.finn.no/416992197
  9. Som bilmekaniker har jeg utvikla et intenst hat mot alt av rustbehandling som ikke er tørr. Jeg ville lagt på tectyl.
  10. Jeg gadd ikke gå så langt så da ble det "ymse ræl" -avdelinga på meg. Bra opplegg!
  11. Gratulerer med noen av det absolutt råeste Porsche har produsert! Og takk for at du deler fra turene dine. Mye god inspirasjon å hente!
  12. Støyer vel ikke allverdens disse kompressorene såvidt jeg vet. Men blir litt flere sanseinntrykk i en cab ja. Lukt, lyd og div dyr. En bekjent fikk f.eks en ugle i hodet når han kjørte uten tak på natta... Hender at noen "gir bort" EU Z3M også. https://www.finn.no/392245066 E30 Cab godkjent med S54. Morro! https://www.finn.no/464128327
  13. Jeg syns Z3 må ha widebody. Disse har også holdt seg veldig godt i pris. 2,8 kompressor manuell høres morro ut! https://www.finn.no/409319653
  14. Må jo ha konkurrent til denne... Jeg sliter litt med å skjønne hvem som faktisk skal kjøpe den, men det handler vel endel om merkevarebygging også.
×
×
  • Opprett ny...