Støyer vel ikke allverdens disse kompressorene såvidt jeg vet.
Men blir litt flere sanseinntrykk i en cab ja. Lukt, lyd og div dyr.
En bekjent fikk f.eks en ugle i hodet når han kjørte uten tak på natta...
Hender at noen "gir bort" EU Z3M også.
https://www.finn.no/392245066
E30 Cab godkjent med S54. Morro!
https://www.finn.no/464128327