Gå til innhold

Marius2002

Medlem
  • Innholdsteller

    10211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    44

Marius2002 vant dagen sist Januar 29

Marius2002 hadde mest likt innhold!

1 følger

Om Marius2002

  • Bursdag 09/16/1989

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Kjøretøy
    TMYP

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Marius2002's Achievements

  1. Interessant. Har jo sett denne, men aldri tenkt over at E92 har annen aerokit enn E90.
  2. DEt var et fint tilskudd fra Mazda Denne modellen har bakhjulstrekk, heldigvis. Noe jeg ikke skjønner er Long Range-utgaven som kun har 80kw ladehastighet, mens SR har 200. Det gir lite til null mening. Nyttelasten er ikke bedre enn Tesla Model 3, men likevel omtrent i området man er vant med på elektriske sedaner. Stilig bil. Pent interiør, samme "look" som man finner i andre asiatiske merker som betegner seg som "premium". Ligger såklart et hav foran Tesla på utseende og helt sikkert opplevd kvalitet. Bilen er sikkert god å kjøre og har en edruelig effekt, likevel så er noe av det gøye med elbil den umiddelbare kraften, selv om en ikke driver med lyskryssrace og ellers kjører som folk. Riktignok har de færreste noe bak rattet på en bil med 400hk + å gjøre, men elbiler idag har jo ofte 400+. Prismessig er det ingenting å utsette enda, så en fargerik og sprek bil er velkommen i markedet. Tesla lanserte idag alle utgavene av den nye Y-en på hjemmesiden, utenom Performance. Var ok priset disse
  3. Opplevde at ingen ville ta på seg å legge om dekk som ikke var kjøpt hos de da jeg sjekket sist gang. Endte med å kjøpe alt lokalt og kom ok ut.
  4. @Ron Jeremy jeg håper vi får M-speilene som vi kjenner idag med en slik vipp inn i toppen. De er litt tøffere enn de standard-speilene.
  5. @Fredrik 90 ja, det var det. Er litt CSL over bagasjelokket der. Felgene med lys(?) var fæl, men det er bagateller.
  6. Link: Offisiell: BMW Press // Heart of Joy Synes den var skamfet, iallfall forfra og rett fra siden. Noe error med diffusor, men tatt i betraktning at denne enda er under utvikling så kan det bli bra. Interiøret var tydelig ment for banekjøring. Men en gateutgave med litt mer vennlig interiør hadde ikke gjort noe. Da blir det jo omtrent NK sedan jeg har lyst på.
  7. @Skulebollen vel, jeg vet ikke hva jeg skal svare Du tok meg der. Avgjørelsen var en fin kombo av mange kriterier som var avgjørende for et år siden. Idag er vel 1-årsdagen også. 15. februar. Jeg er stadig fornøyd med valget, men satser på i4 om et par år om ikke den Neue Klasse sedanen blir bra. Som da sikkert blir 3-serie? Jeg har også en i4 SC jeg venter på som skal selges om et år eller to. Så no stress. Ellers kunne jeg levd godt med en i3S til det daglige. Det er jo livets bil. Ellers takk for tips. Ringen skal vurderes, må sjekke litt rutevalg og tidsbruk. Ikke sikkert det blir, men vi har pratet om en kjøretur nedover i et par år nå - så tar en sjekk på hva som lar seg gjøre og beste rutevalg
  8. @Werther og @Daniel. , Tesla gir mye krydder i hverdagen. Jeg skal love dere at blodpumpen får gjennomgå når en kjører de. Ikke ett kjedelig sekund. Fantombremsing er et spenstig fenomen som gjør at en må være "på" hele tiden hvis en skal benytte seg av cruise control. I det ene sekundet cruiser man avslappet og i det neste ligger man klistret i frontruten. For ikke å snakke om viskerne som kan få fullstendig overtenning på en solfyllt dag hvis en lar de stå i "auto". Så jeg kan ikke si det nok, stakkars de jævlene som har til vane å ligge helt oppi ræven til bilen foran - eller til pass åt(?). Havner de bak en Tesla kan de plutselig befinne seg inni Teslaen, til begge føreres overraskelse. Med stemmestyring som fungerer utmerket kan man ha en spennende musikkrelatert biltur også, "spill av Grotesk - Distriktsnordmann" "spiller av Nordmannen mellom bakkar og berg". Lyddemping sier du? Vel, det klages jo på fravær av lyd, så hvorfor skal man da henge seg opp i hjul- og vindstøy? Dessuten kjører jeg fra omtrent alle innenfor norske fartsgrenser. Så jeg bare sveiver ned ruta og kaster ut fingern. Med svart svart svart så er jeg skikkelig 007, så kul er ikke andre folk.
  9. Planlegger sommeren. Hvis jeg tar med familien på tur til Disneyland i Paris med bil - tips til rute og hva en må tenke over? Noe en bør se på veien?
  10. i4 bare fortsetter suksessen. BMW i4 - Årets elbil Canada
  11. Haha, bimmers er farlig. Gratulerer med kanontøff skute som må være verdens beste totalpakke av elbil idag. Her har du en kjøremaskin i mange år.
  12. @Saltkjelen vel, boligprisene har økt og gjennomsnittlig salgstid har gått ned. Det vil komme en flaskehals med at det ikke bygges nok boliger, men vi ser lys i tunellen så la oss håpe på et 2025 som bunner ut i en Alpina XB7. 😎
  13. @Orjan BMW har testsenter i Arjeplog, Sverige. Det er knappe 3 timer unna Fauske. Ikke umulig den kommer derfra, selv om det vil være en omvei om den skal ned til Tyskland igjen.
  14. Ja. Nei det så ut som en godt kjøp om en klarer seg uten alt utstyr. Og hvis man allerede vurderer å fire på kravene på en iX3 for å få få de innenfor budsjett, så kan en likegjerne gøre det samme med i4. Hundebur går også fint til i4, f.eks. versjonen på forrige side, eller legge ned midt baksete og sette et lite hundebur i bagasjerommet med åpning vendt fremover mellom åpningen(se bilde under). Bakovervendt barnesete er kanskje ikke i4s største fordel, men det er nå så. Alt går. Felger kan en kjøpe til etterhvert, en i4 fortjener noe større enn 18.
  15. Bimmers er et farlig og dyrt sted.
×
×
  • Opprett ny...