Gå til innhold

laffe

Medlem
  • Innholdsteller

    1264
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

laffe vant dagen sist Februar 15 2024

laffe hadde mest likt innhold!

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Ja, var 9-seter og automat også ser jeg nå så det forklarer prisen🥳
  2. Jeg er sikkert ikke alene her inne om å engang i blant sortere biler på Finn fra dyreste til billigste, for å titte litt på biler jeg sannsynligvis aldri vil råd få til å eie. I dag dukket det dog en bil jeg egentlig hadde trodd jeg skulle få råd til en vakker dag, men som på mye annet ser det også ut som prisene har løpt fra meg på Toyota Proace...
  3. Ok, det var bra👍
  4. Med N47 sin historikk ville jeg kanskje ikke kjørt så mye uten å fått sjekket registerkjedet...
  5. Stussa litt på vekt jeg også - er jo faktisk tyngre enn 330ex om jeg ikke tar helt feil. Hadde ikke trodd det. Uansett herlig kombo med farge på både bil og interiør🙂
  6. Rimelig lekker M340d som ble solgt samme dag som den ble lagt ut tror jeg: https://www.finn.no/399469824
  7. Denne har vel også N47, men i utgaven med mindre slaglengde og 1.6liter slik jeg har forstått det.
  8. X1 kler jo litt heving så er jo ikke verdens undergang om du får noen cm ekstra over bakken
  9. Angående fukt under gulvet: Er vel ofte tette dreneringer under panseret på disse slik at vann blir stående og trekke igjennom torpedovegg gjennomføringene. Var bort i noe sånt på en Touareg engang i hvert fall
  10. I3S med range extender da siden du skriver "noe fossilt"
  11. Trøst deg med at det er nesten like dyrt å daily drive en 525i som snitter inn på 1,25 per mila. Hadde glatt tatt kostnaden med 0.15 liter mila mer i byttet mot kraftoverskuddet til v8ern😅
  12. Mulig jeg banner i kirka nå, men ser gjerne litt ørken-Porsche her også
  13. Kult med Variant - har en kollega som kjører en slik som daily om sommeren og det frisker opp parkeringsplassen på jobb🙂
  14. @Skulebollen ser det står litt på de svenske siden om at de oppgir faktisk vekt - så vekt er med fører, alt ekstra utstyr, full tank etc. slik jeg forstår det. Avviker vel litt fra den norske modellen? Men hva som legges til grunn ved avgifts kalkulasjon vet jeg ikke. Går kanskje an å spørre både skatteetaten og vegvesenet om dette? Engangsavgiften kalkuleres vel etter visning hos vegvesen så antar det er dataen vegvesenet bruker i kjøretøydataen som legges til grunn for avgiften og ikke de svenske dataene.
×
×
  • Opprett ny...