Disse er nydelige, og kunne absolutt tenkt meg en slik.
Men som du nevner så holder de seg alt for godt i pris, selv 2012 mod 640i med over 100k på telleren kan fortsatt ligge til rundt 400k 😕
Er vel ikke bare rammelager som kan ryke heller.
Husker for typ 2 år siden så kom det inn en M550d på verkstedet hos oss med bankelyder fra motoren, der var det rådelager. Den var kjørt 136k, kjøpt dagen før og da var den helt fin 🤔
Hvilken intervall som brukes kommer vel og mye an på hvilket marked den aktuelle bilen er produsert til/solgt ny i.
Biler som blir levert i land med høy luftforurensing (?), dårlig drivstoffkvalitet osv har vel andre intervaller enn f.eks biler som blir levert her til Norge.
Stund siden jeg har hatt M57 bil nå, men mener de har høyere intervall enn 15.000km i hvertfall.
Etter X5 gruppen å dømme så virker det nesten som en lever farlig allerede fra 250k.