Gå til innhold

MortenHaa

Medlem
  • Innholdsteller

    46
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Trondheim
  • Kjøretøy
    F87 M2 & E46 318i

Nylige profilbesøk

430 profilvisninger
  1. Endret til ny direkte-link nå, men dukker opp om man søker opp VIN nummer på siden også. Forholdsvis grei forskjell med 130 000km ja 😅
  2. Muligens postet her tidligere. Tilsynelatende pen og godt utstyrt E36 ute på Finn nå: https://www.finn.no/mobility/item/396104931 Men ved nærmere undersøkelse har den vært solgt som vrakbil i USA: https://carfast.express/search?q=V4mTpBDeaz Artig å se at den hadde 217k miles i statene, og har 218k km i Europa 😆
  3. S50B32 ja, rød bil med førstebilde i annonse fra ringen 😅
  4. Var den med B32 motor som var skikkelig banerigget men trengte litt arbeid? Forsvant like fort som den kom ut, så spørs om den ble snappet opp like kjapt som den blå med B32 som lå ute tidligere i sommer til ca lik pris.
  5. MortenHaa

    Rustbobler

    Vask kan man i teorien gjøre ganske fort etter lakken er herdet, men det anbefales gjerne å vente 1-2 uker før man benytter kjemi på nylakkede deler. Det man derimot skal unngå er å legge noen form for beskyttelse da dette kan hindre lakken i å gasse fra seg.
  6. Blir lengre og lengre mellom hver gang man ser full gullrekke på F10 i disse dager!
  7. Takk, signerte kontrakt på denne kun 2 dager eller hva det var etter den ble lagt ut, virket som et godt eksemplar og sto hos forhandler rett nedi gata for meg. Vært ekstremt fornøyd med denne, og har virkelig gjort meg om til BMW-fanatiker 😅 Møtte meg på søndag iaf, var en dagstur ned til Langevåg og hentet litt snacks til den. M3/M4 tårnstag i alu + carbon bøyle til motorrommet 😎 Var dog ikke min fredagen før, men det er meg bekjent 4-5 mineral grå M2 i Trondheims regionen, og mener 4 stk av de har BT 7**** regnr 😂
  8. Lenge siden jeg har vært i F1* markedet, men synes kanskje denne var i dyreste laget mtp årsmod og utstyrsnivå, mangler ting som ACC som jeg mener er vesentlig å ha på en 5-serie. Om man ikke er helt fastlåst på at det må være RWD ville jeg nok heller tittet på modeller med xDrive da utvalget gjerne er bedre på de, og så kan man jo legge inn xdelete for å få RWD om det er ønskelig.
  9. Viktig å faktisk kunne bli kjent med bilen og nyte den til det fulle, og så er jeg av typen som ikke kan selge før bilen er "ferdig-modifisert" 😅 Sikla egentlig på å kjøpe din når den lå ute, men når den røyk så ble det OG noen dager senere istedet😊
  10. Ble endelig tid for ei litta vask igjen 💎
  11. Kjenner E60/E61 er noe jeg må eie engang, har en spesiell tiltrekning mot disse selv om jeg egentlig har 0 bruk for en 5-serie 🙈
  12. Ga flashbacks til dette gullkornet 😄
  13. Ble greit ja, slipper å styre noe mer med det så da er jeg happy. Bøyde delvis rundt små 8-10mm piper og så har jeg endel div rørbøyeverktøy liggende da fattern er rørlegger, så fikk da til noe tilslutt. Blir å legge inn lav rating på del mtp passform ja. Like greit å legge litt ekstra i det å kjøpe refurbished ZF-rack.
  14. Utrolig hva man får på plass med litt vold og vaselin 😂 Hadde litt gi-faen mentalitet siden jeg uansett hadde innstilt meg på å lage ny rør, så demonterte røra som satt på og bynte å bøye. Etter rundt 1 time med bøying litt fram og tilbake så passet et på fetthåret, men som de sier så er all klaring god klaring 😅 Så da var det montert og bilen er nok straks EU-godkjent igjen, som sikkert en av få E46 i Norge som ikke er utstyrt med AC, noe som gir masse plass til jobbing i motorrommet 😆
  15. Ikke helt 100% passform på OEM rørene så fikk det ikke sammen når jeg forsøkte i går, men enden på visa blir nok til at jeg kjøper meg verktøy for å få rett flens og lager til selv, for returfrakta til autodoc var like dyrt som koningsverktøy på aliexpress 😆
×
×
  • Opprett ny...