Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

For oss ulærde fremstår nok denne tråden som ren show-off i kunnskaper og oppgraderinger.. :-)

Jotakk for det, men jeg er nok rimelig ulærd selv også.. :)

Må du ikke bytte frontruten også, når du skal ha HUD?

Man må ikke, men om man ikke gjør det blir bildet bittelitt uklart. Ruten vil nok bli byttet den også.

--

Noen få iPhone-bilder til:

file.jpg

file-1.jpg

file-2.jpg

Har forøvrig funnet ut hvorfor det ikke sitter helt som det skal, så det må handles litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for det. :)

Ang. head up-prosjektet/idiotien så har jeg ikke gitt opp om noen tror det. :) Jeg har vært bortreist på jobb i en god uke, og i tillegg må det passe med hvordan fruen jobber. Satser på jeg kan fortsette snart.

Holder også på med redigering av filmingen vi gjorde når vi kjørte til Nürburg. Har stort sett redigert på min snart fem år gamle MacBook, noe som har vært veeeeeeeeeeeeeldig frustrerende. I går fikk jeg nok og kjøpte den første (og nærmeste) iMacen jeg fant på finn.no, så nå går det bedre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Ser frem til den dagen du setter i gang et stort prosjekt iom. at du sier dette er et "lite" :P
Tror ikke jeg skal begi meg ut på et stort prosjekt, hadde aldri blitt ferdig. :D
Skjer det noe her snart igjen eller? :)

Har skjedd ganske lite dessverre. Tiden har forsvunet i jobb, familie og hus (i tillegg til kaldt vær og giddaløshet). Burde vært ferdig for lengst, så det er vel igrunn mest flaut at jeg ikke har fått gjort noe, men håper jeg klarer å dra meg ut i garasjen igjen snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...