mkj Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Vi ønsker at diskusjon og tilbakemelding i forbindelse med lansering av den nye plattformen i dag (25.09.13) gjøres her. Det gjør det enkelt for admins, moderatorer og teknikere å få med seg alt Shattered og evi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Litt skeptisk enda, men alt nytt trenger tilvenning! Likte godt det gamle, simple bimmers, nå er det blitt så mye "dilldall" om jeg kan kalle det det. diesel-power82, Morty999, EirHoy og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Syns det virker veldig bra jeg:-)) morro med litt nytt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 I teknisk/ bilder/ motorprat osv er det en knapp som gjør alle innleg om til leste. Savner denne som gjør hele forumet til lest. Nå må man inn på hver ennkelt og markere som lest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hvis du ser på den blå delen heeeelt nederst på siden, kan du markere hele forumet som lest! mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Fremstår som noe mer "uoversiktlig" å lese i. Ser flere har kommentert dette. For bredt felt med tekst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Takker. Så ikke den streken i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Syns forumet ser veldig bra ut. Det ønske jeg hadde om ekstra "mine innlegg"-knapp ble også kjapt oppfylt En ting; Jeg finner ingen "mine innlegg" på mobilen? Er det noe jeg ikke ser, eller er det kanskje blitt oversett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg skjønner INGENTING av dette nye forumet, finner ikke Smilys, ingen mulighet for å velge andre skrift type. Finner heller ikke mulighet for å sende PM.... Nå virker jeg sikkert negativ men finner der litt frustrerende, ellers så satser vi på at dette blir bra på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg skjønner INGENTING av dette nye forumet, finner ikke Smilys, ingen mulighet for å velge andre skrift type. Finner heller ikke mulighet for å sende PM.... Nå virker jeg sikkert negativ men finner der litt frustrerende, ellers så satser vi på at dette blir bra på sikt. Da tror jeg det er noe gale med din nettleser elns. Jeg har Smiley, forskjellige skrifttyper og en haug med annet, både i hurtigsvar og full editor. PM kan man sende ved å holde musen over et brukernavn. Da får du opp en liten meny med informasjon og muligheter for PM, sjekke brukers innlegg osvosv. mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hvis du vil sende PM til noen kan du f.eks. Trykke på avataren til vedkommende, da får du opp profilen og en knapp som Heter "send en melding". Ellers kan du trykke på konvolutten oppe i høyre hjørne og velge "ny melding", dersom Du ikke har brukerens avatar foran deg, men husker nicket! Enig med "mine innlegg" på mobilversjon. Skulle også hatt knapper for å hoppe til første eller siste side i en tråd, i stedet for bare "neste" og "forrige". (mobilversjon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg er litt enig i at den hvite bakgrunnen på postene kan være litt "skarp". Kanskje prøve å finne et theme, eller gjøre en liten endring slik at den blir lys grå? Ellers er jeg fornøyd til nå! Vil tippe det dukker opp en del ønsker og forslag de neste dagene. gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Jeg er litt enig i at den hvite bakgrunnen på postene kan være litt "skarp". Kanskje prøve å finne et theme, eller gjøre en liten endring slik at den blir lys grå? Ellers er jeg fornøyd til nå! Vil tippe det dukker opp en del ønsker og forslag de neste dagene. Ser at det er flere som kommer med akkurat den tilbakemeldingen ang. bakgrunn ja. Er litt usikker på om det kan være fordi det er uvant eller fordi bredden på forumet er større(dermed mer whitespace). Vi lar akkurat dette være noen dager, før vi gjør evt. justeringer i alle fall. Vi samler for øvrig alle nye ønsker og tilbakemeldingene som kommer, og prøver å se den store sammenhengen og prioritere rekkefølgen for fix, endringer og oppgraderinger. Men aller først må vi lade batteriene med noen timer søvn nå. De siste 24 timene+ har vært hektiske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hvordan fungerer søkefunksjonen? Et enkelt søk som f.eks "E60" i kjøp og salg kategorien genererer ingen treff, hvilket er merkelig ettersom dette har fungert ypperlig før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hvis du vil sende PM til noen kan du f.eks. Trykke på avataren til vedkommende, da får du opp profilen og en knapp som Heter "send en melding". Ellers kan du trykke på konvolutten oppe i høyre hjørne og velge "ny melding", dersom Du ikke har brukerens avatar foran deg, men husker nicket! Enig med "mine innlegg" på mobilversjon. Skulle også hatt knapper for å hoppe til første eller siste side i en tråd, i stedet for bare "neste" og "forrige". (mobilversjon) +1 på det med mobilversjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå