Anbefalte innlegg

*ny oppdatering i saken* if har sakt ifra seg saken og sendt den videre til codan, if skulle ikke betale meg en gang, så driver de med det tulle sitt. så blir det ennå litt mer slåssing så får vi se om det endrer seg...

på en annen side er det utrolig kjipt og ikke være med på sesongen før den allerede har begynt, e30meet, bud osv .. så lykke til til de som fremdeles prepper og dra på div. 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 7.6.2018 at 23.27, Kristiansan'årn skrev:

var akkurat de bilene jeg brukte for å sammenligne med, men fikk blankt nei. sendt inn klage til FKN, samt skal ringe min advokat i morgen, synes det er sykt at de kommer med "finn en begrunnelse med hvorfor din er mer verdt" kom med regnestykket fra skatteetaten, "ok regnestykke men du må gi meg link på tilsvarende biler" kom med samme linkene som du har vist over her, så sa han "du har funnet de dyreste bilene, du får de jo til 4000euro" ja men den er ikke tilsvarende min, masse rust osv. så presterer han også at automat var mer ettertraktet enn manuell... har lyst å legge ut bildene med samtalen hans her,  bare for å vise hvor sykt det er...

De begrunner seg grønne for å slippe unna beløpene desverre. Du må bare stå på. Du vinner lett denne! Automat er mer verdt i det daglige ja, men på en 540 så er det jo manuell som er den hellige komboen! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dett en liten update ikke noe spennende, bare Codan som ikke får fingeren ut av ræva og jeg må mase på de.

Denne uka sendte jeg dokumenter på søndag fikk ikke svar på mandag eller tirsdag, ringte opp på onsdag  ( nei de kan ikke se dokumentene)du må sende som pdf, sendte nytt samme dag. ringte opp på torsdag. nei de kan ikke se noe nå heller, "vi skal få noen andre til å se på det". 
jeg ringer på fredag, og Som jeg trodde; ingen har sett på dett men de har gitt oppgaven til den opprinnelige takstmannen i Codan, jeg ber om nummeret Hans og ringer han opp, nei hadde ikke noe å gjøre med saken, men snakk med min overordnede, ringte Codan igjen og fikk nummeret hanns, snakka med han nei det er takstmannen som må se på de dokumentene.  han sa han var ferdig med den saken, å? Svarte han. Skulle ringe meg opp igjen. Han ringte meg opp og skal sette 2 uavhengige takstmenn på saken så tar de snittet av de 2 summene, så blir det summen jeg får..

Neste uke tirsdag har det tatt 4 uker

Såe vi får se Da!

Endret av Kristiansan'årn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og blir sint på dine vegne jeg, herregud for noe tull. De ødelegger jo ryktet sitt i BMW-miljøet også, taper nok mye mer på det enn de pengene de kunne betalt deg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive