Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=1209011&finnkode=54821638

 

Mye kan man få denne for tro? Ligget til salgs siden mars 2013.. :P

Mazda RX-8 1.3 Hp 2004, ganske heftig denne med 10k på sperren :P

Har alltid styrt unna vankelmotor siden det er eit ukjent kapittel for meg. Ser for meg det er eit hælvette å skru på :P

Endret av Sammyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok auksjon, men ihvertfall pent priset i utgangspunktet:

BMW M5 5.0 V10 507HK SMG AUTOMAT TOURING E61 NAF TEST/20"/NAVI/SKINN/AUT BAKLUKE/ALT AV UTSTYR+ 2007, 117 000 km, kr 559 000,-

Denne lå forøvrig nettopp ute til 629K av en privatperson med noen mildt sagt elendige bilder. Dessverre er jeg redd for at en kjøper fort kan få seg noen utgifter her med tanke på NAF-testen som ligger ute.

 

Skjønner jeg burde få igjen rundt 600 for min når den skal selger ja!

 

Er det den gamle bilen til Lommemannen?

Var vel ikke sånn lommemannen hadde mener jeg. Nå husker jeg ikke navnet på den men det var en lignende lotus av noe slag :) En bekjent i Drammen som har hatt mye gromt... Har vel endel ennå... Hadde en sånn lotus som jeg fikk prøve. Autofil testet faktisk han sin i en episode :) Syk bil! Han hadde også en av to norsk registrerte radical sr3 (en rød en) eller hva di heter... Helt pervers bil!!!

 

Bilene blir vel heller ikke omregistrert til han, tror han bare er der som en mellommann

 

Ja, ingen oppkjøpere som omregistrerer biler på seg

 

Golfen virker da ekstremt strøken og hørt at det er mye feil med cooper :(

Wicky; er mer motoren eg tenker på :) men eg syns felgene var passende eg..

Ja for all del GLEM COOPER! Hehe vurderte sånn til dama... Men så dro vi å prøvde en... FORFERDELIG biler spør du meg! Pluss at hver tredde til salgs den gangen hadde byttet kasse osv osv. Husker ikke eksakt men var MANGE feil som gikk igjen

Endret av awt
Multisitat!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cooper forfedelige biler?

Kan gå med på det dersom det er forferdelig kjekk du mener? 

 

Veldig kjekk bil på svingete veier dersom man har rette understellet og gode dekk!

Min mor har en 2008 Cooper D, og av feil, så er vel det eneste at AC-systemet ikke var helt tett :) Utenom dette, har bilen fungert temmelig prikkfritt i de 4 årene hun har hatt bilen :)

 

Mulig den første versjonen var plaget med en del feil, men vårt eksemplar har iallefall fungert veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte en Cooper S en gang, kjørekomforten var veldig dårlig men det er jo ikke for kjørekomfort man kjøper slike biler. Med ett hjul i hvert hjørne så er den jo nesten som en gocart på veien, utrolig morsom og underholdene på svingete veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...