Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Daniel. skrev:

Den bilen har lagt ute LENGE.

Jepp, den har også dukket opp her noen ganger de siste årene. Egentlig en helt kurrant bil og riktige felger. Den trenger egentlig bare å lakkeres i én farge og felgene gjerne i sølv, ferric grey eller noe i den dur. Men lakk er ikke gratis, så... Jeg synes også den er noe dyr, en tidlig preface med kilometerstand på over 325000 (ifølge EU kontrollseddel). Til sammenligning var jeg med en kompis å hentet en fin facelift 520iA(2.2L 170hk) for to år siden, med skinnseter, varme i ratt, cc ++ som bare var gått litt over 200000 til 35000,-. Den kommer forøvrig til salgs igjen snart pga. innkjøp av F11. Jeg håper såklart selger får solgt, men jeg tenker han må halvere prisen. Selv med ny lakk tviler jeg på markedet er villig til å gi mer enn halvparten, det gjør den bare mer lettsolgt. Jeg liker ikke å diskutere verdi på bil, en bil er verd det markedet vil gi, men denne har dukket opp på finn.no i noen år(med samme bilder) .....

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Fidelio skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=128129662

"Den er ikkje vinterkjørt bortsett fra sisst vinter men de var ikkje akkurat ein skikkelig vinter kan man seie." Er vel det som veier opp for den prisen.

 

Husker forrige eier solgte denne. Herregud å flott den var da. Se på den nå, ødelagt. Kjedelig å se 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...