Gå til innhold

Min F80 M3


 Share

Anbefalte innlegg

2015 f80 med det meste utstyre. Importerte denne fra Tyskland, vat ikke lett å finne fargekombinasjon jeg ville ha. Blå utvendig med svart skinn😋 Mer bilder kommer innvendig osv.

Nå hat det seg sånn at staten har fjerna hk avgiften så har ventet til den avklaringen med å regge den.

 

planen er å montere noe 20" felger, div Carbon deler osv 👍

Dette er en helt siiinnsyk motor. 3.0l twin turbo med 431hk. Helt sinnsykt, suge motor er ut 😳😀

Slenger med noen bilder fra når jeg henta den og fra biltilsynet tidligere i uka.

 

 

IMG_2526.JPG

IMG_1428.JPG

IMG_1430.JPG

IMG_1437.JPG

IMG_2520.JPG

IMG_2525.JPG

IMG_2529.JPG

Endret av leif harald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget flott bil, tror nok du kommer til å like denne. Yas Marina er en veldig kul farge på F80, flott at du tenker litt annerledes. Alt for mange velger sort eller sølv ;) 

Er dere to stykker som har hentet hver deres F80? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sydenfareren skrev:

Gratulerer med rå biler. Er det bare for å selge? Eller å ha selv? Kjekt å se at andre også velger farger nå. 

Den blå ligger ute på Finn.no i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens. Veldig fornøyd med den ja. 

Jeg og kompiss som har kjøpt hver sin ja. 

Min som ligger på Finn ja, lar den ligge noen uker til før jeg setter skilt på, da blir den beholdt. Tanken var å selge å kjøpe en lik om noen ville kjøpe min For 900k. 

Har allerede mye gromdeler til den liggende, så når de er montert blir den beholdt å skilter På. 

 

Noen som har tips til 9-10x20" felger forran og 11"x20 bak? Svarte med concave helst. Lurer litt i vertini rf 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, leif harald skrev:

Noen som har tips til 9-10x20" felger forran og 11"x20 bak? Svarte med concave helst. Lurer litt i vertini rf 1.2

Gratulerer med drømmebil.

Når det gjelder felger ville jeg absolutt anbefalt deg Ferrada på F80. Har heller ikke sett mange av dem med de felgene her i Norge enda.

Spørsmålet er vel om man skal tørre å vere litt sprø på fargevalget :D 
bmw-m4-blue-ferrada-fr4-bronze-wheels-03.jpg

Endret av Mickl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.1.2017 at 18.00, sydenfareren skrev:

Jeg bestillte custom felger av BcForged. 9.5x20 forand og 11x20 bak. Er viktig at dersom du skal ha 11 bak, så må impresset endres til ET40 . Jeg gikk for blank kant og sotet bronse senter. Dette er til en SanMarinoBlå M4.

 

 

 

Takk for info. Felgene jeg ønsker er 11 bak med et35, selger sier disse skal passe.

9 eller 10" forran. 10" er et35 og et45. Vil det passe eller må jeg ha 9"? Et32 og et45 er 9" felgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...