Gå til innhold

Slaven's helt ubrukelige E39 M5 - Simply Clean - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Nå, Kristiansan'årn skrev:

Ja de kan bare fucke helt off! Jobbet mot meg i 4 uker mens jeg var sykmeldt, jævla spetakkel hele if!

Hadde 3 forskjellige takstmenn i if, og måtte bruke alle glosene i boka, har aldri vært så forbanna på folk som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, en liten oppdatering her. 

Bilen er ferdig. Men forsikringa har lagt ''beslag'' på den så jeg får ikke lov å hente bilen før de er ferdig med saken, kunne hente bilen mot at jeg selv betaler for skaden og så betaler de meg tilbake for summen. Da prøver de hvertfall å feie saken under teppet. Selvom løsning er meget åpenbar. Ble lovet en løsning på tirsdag eller onsdag. Selvom saksbehandler mente at det var OK å hente bilen. Tar de lenger tid en dette, må jeg nok engasjere advokat for å få den tilbake?

Ble lovet en løsning idag men det har ikke skjedd. Eneste jeg var fått tilbake er en pyntelist...😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, And-reas skrev:

Du får teipe pyntelista på Yota'n. Så får den bedre vektfordeling, og litt premiumfølelse.. 😁 

Driver og tar en gjennomgang på forsikringer nå. Det gjelder å trå riktig skjønner jeg. 

Med M5 badge så går den styggfort altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, M-Tech skrev:

Virkelig kjipe greier! Føler med deg... Men dette må da kunne ordne seg?

Vet ikke jeg, sist jeg sjekket så er det vel kun Politiet som kan legge beslag på kjøretøy. Skal ikke uttale meg om juss, men de virker nå logisk i mitt hodet. Så i teorien kan jeg vel anmelde deg for tyveri. De eier jo ikke den bilen.

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en forsidebildekonkurranse, dæven langt ord, på e39 gruppa på face,. Tror du jaggu ikke bilen vant. Artig å få litt annerkjennelse for jobben jeg har lagt ned.

Ellers så har jeg bestemt meg for å beholde bilen. Hvis det ikke koster meg enormt økonomisk å få bilen tilbake, noe jeg frykter kan skje. Får uansett ikke solgt den slik situasjonen er per nå. 

Er lovet ett endelig svar ila tirsdag eller onsdag fra forsikringa FB_IMG_1534695711923.jpg.22e7f4277a94c9a9fd16d152e25ab75a.jpg

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje overraskande at bilen din får litt velfortjent oppmerksomheit. Har blitt veldig behagelig å kvila augene på 🙂

No får me berre håpa at forsikringsselskapet får fingen ut av den bakvendte rassen sin og ordna opp for seg :gunfire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier dette og veldig ufortjent.

Det å bli hengt ut som kjeltring via et forsikringselskap ,må være bånn i bøtta.:(

Føler med deg i denne dritt situasjonen.

Angående bil og konkuranse,var dette gøy og fortjent .:)

Blir spennende dette og det går seg nok til med bilen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...