Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er det nok ein BMW med røyk (dog ikkje brann) som er omtalt i media:

-Det er ikke observert åpne flammer. Det skal ha vært mye røyk inne i bilen, informerte Heyn.

Screenshot_20260121-194618.thumb.jpg.a64e3ae7ff9d34bad642c6cc16c73ad6.jpg

Endret av KMT
Skrevet
34 minutter siden, Werther skrev:

Hvem trenger forsikringssvindel når man har en N57 med EGR-recall?

Dette er en stor greie i Tyskland nå, er snakk om ett masse søksmål på gang mot BMW. Man mener at BMW ikke gjør nok for å få byttet ut disse EGR’ene raskt nok.

Skrevet
10 hours ago, Werther said:

Hvem trenger forsikringssvindel når man har en N57 med EGR-recall?

Det kan du si. Artikkelen er oppdatert med bilde som ikke er sladdet nå:

2026-01-27_08-41-38.thumb.jpg.ba47620e1260c86f695cc86ff92dbf60.jpg

Og bilen hadde en utestående tilbakekalling ja:

2026-01-27_08-42-25.jpg.6a1db21e5af426837927ba5fde8dc948.jpg

Skrevet
1 time siden, Reef89 skrev:

En ting jeg synes er rart er at så smarte som moderne biler har blitt, og så langt vi er kommet på teknologifronten så går det fortsatt an å gjøre noe så gammeldags som å stjele en bil. Få tak i nøkkelen og bånn gass. Jeg kan forstå at utenlandske profesjonelle ligaer med ressurser i ryggen får det til, men dette er åpenbart ikke ett slikt tilfelle. Fortsatt klarer dophuer og sinnsforvirrede folk å stikke av med andres helt nye biler. En E30 kunne du for 40 år siden bryte deg inn i og starte nærmest med en tannbørste. En BMW iX burde være vanskeligere å få med seg med annet enn bare nøkkelen. Hvorfor har man f eks ikke som eier av bilen tilgang på en killswitch i appen til bilen? Slik at man kan deaktivere hele bilen, låse dørene og fange jævlen inni bilen. Jeg forstår at det kan misbrukes, men alt kan jo misbrukes på en eller annen måte uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...