Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!

aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, flobben skrev:

De fleste har jo fortiden biler som fint klarer å holde fartsgrensen selv med tung campingvogn bak. Så kunne kanskje vært en fordel å ikke svartne helt hver gang man ser en campingvogn foran seg også. Jeg har kjørt noe rundt med vogn da jeg hadde x5n. Den gjorde lett fartsgrensen uansett hvor bratt det var, men folk skulle uansett forbi selv om man lå ti/femten over og det gjerne før blinde bakketopper

Neida, og det gjør jeg langt i fra, sannheten er at jeg kunne fint dratt vogn selv, råtne epler finner man over alt, det er bare litt påfallende når det er sesong, de fleste holder trafikken, men så har du de som ikke gjør det og, som du finner bak andre ratt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale å se «Wolfs» med George Clooney og Brad Pitt. Clooney kjører en E60 i hele filmen. Kul film, og gøy å se at de bruker en såpass «gammel» bil til jobben. Den får kjørt seg 😅

IMG_8466.thumb.jpeg.674dcc12fe28e1ef33d40e104e5ced56.jpeg

Kan sees på Apple Tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Reef89 said:

RV4/Trondheimsveien ovenfor Sinsen-krysset kan faktisk være litt skummel. Er vel Norges første 4-feltsvei hvis jeg husker riktig. Fort gjort å trå på litt siden det er 4-felt, men veien har noen svinger og kurver som fort kan bli sketchy over 120km/t. 

Denne er riktignok fra forrige helg, men nok en preface E90 bites the dust i Drammen...

Store materielle skader etter E18-krasj i Lierbakkene (drm24.no)

302827.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...