BMWlog Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Supert! Fikk testet det skikkelig i dag på veldig kald motor. Var ingen problem å gire til 3. gir for eks i manuell. Men kan ikke garantere at det er likt på bilen du kommer til å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Da er H&R 35/35mm bestilt, samt nye topplagre framme og bak og 2 støtdempere foran. Håper bilen blir god å kjøre nå. Har kjørt med Supersport coilovers i 2mnd og det var ikke behagelig i det hele tatt.. Jeg satt H&R på M-sportdempere. Den bilen hadde standardunderstell i utgangspunktet (ikke sport/m-sport). Ble veldig bra. Flott høyde, fin komfort, og akkurat passe fast. Har bare et bilde av veldig skitten bil tilgjengelig her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnebart Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Har kjøpt meg en 520D M-sport. Og har lyst til oppgradere utsende til sommern. Åssen felger mener dere vil passe bra samt hvor stort passer? 19 blir vel ikke for stort? Samt noen som har en bra guid på hvordan skift parklysene og tåkelysa? Tenkte det kunne vært tøft å bytta dem til led Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Spørsmålet ditt er besvart 100 ganger før, men det er stort sett bare lommeboken som sier stopp. Hvor store felger du ønsker kommer an på deg selv, men hverken 19" eller 20" er normalt et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Har kjøpt meg en 520D M-sport. Og har lyst til oppgradere utsende til sommern. Åssen felger mener dere vil passe bra samt hvor stort passer? 19 blir vel ikke for stort? Samt noen som har en bra guid på hvordan skift parklysene og tåkelysa? Tenkte det kunne vært tøft å bytta dem til led Som awt nevner. Bruk søkefeltet. Sjekk LED tråden min for info. ang. lys skift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Hei! Har handlet en E60 som det skal gjøres litt med og lurer på om noen har erfaringer! Har en delebil med sportskinn m/memory som jeg ønsker å montere over i den nye. Er det noen som vet hva som må bygges over for å få dette til å fungere? Noen styreenheter etc? Er også elektrisk justering på rattstamme som jeg ønsker å bygge over Videre har jeg stor navi i delebilen som jeg skulle hatt over, er det bare til å bytte skjermen her eller er det mere? Og et siste spørsmål, de gule markeringslysene i hovedlytene. Er det normalt at disse ikke fungerer og hva pleier å ryke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Hei! Har handlet en E60 som det skal gjøres litt med og lurer på om noen har erfaringer! Har en delebil med sportskinn m/memory som jeg ønsker å montere over i den nye. Er det noen som vet hva som må bygges over for å få dette til å fungere? Noen styreenheter etc? Er også elektrisk justering på rattstamme som jeg ønsker å bygge over Videre har jeg stor navi i delebilen som jeg skulle hatt over, er det bare til å bytte skjermen her eller er det mere? Og et siste spørsmål, de gule markeringslysene i hovedlytene. Er det normalt at disse ikke fungerer og hva pleier å ryke? Stene krever litt omkobling og koding av bilen. Rattstamme er samme. ledninger og koding og selve motordelen da selvfølgelig. Navi er rett over, du må snu om skjermkabelen,og legge opp strøm til vifta. Markeringslysene ryker ofte pga fukt. Kan ikke fikses på originalt vis annet enn å bytte lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Jeg satt H&R på M-sportdempere. Den bilen hadde standardunderstell i utgangspunktet (ikke sport/m-sport). Ble veldig bra. Flott høyde, fin komfort, og akkurat passe fast. Har bare et bilde av veldig skitten bil tilgjengelig her.... IMG_0736.JPG Det så helt perfekt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Hvor mange kilometer pleier glødeplugger å holde på en dieselbil, da f.eks 525d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Mine holdt til ca 85000 km. De kom ikke opp som defekt på diagnose, men den ble mye bedre på kaldstart mht rufsete tomgang rett etter start. Men kilometer vil være avhengig av bla kilometer som i langkjøring eller vanlig små bruk. En kompis sin golf har enda originale glødeplugger og den har gått 170kkm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Da er det vel ikke så galt å bytte ut mine etter 150.000km da. Idag var den virkelig vrang til å starte, måtte gløde tre ganger får å få liv i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Da er det virkelig på tide! Min var lettstartet, men gikk rufsete på tomgang bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut O E61 Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Jeg skiftet for et år siden på min 2006 modell etter ca 120.000 km. Slik du beskriver det så kan det være releet til glødepluggene eller selve glødpluggene. Hvis dette oppstod plutselig kan det tyde på releet. Om det oppstod litt mer gradvis kan det være at noen av de 6 glødepluggene har tatt kvelden. En diagnose vil avsløre dette. Det er greit å få byttet glødepluggene på et slikt tidspunkt, men det er tross alt en liten risiko for at en glødplugg knekker og da kan det bli dyrt og vanskelig. Hvis relleet er gåent vil diagnosen gi feil på 6 glødplugger. Da kan du skifte releet uten å ta av innsuget. Det ligger en beskrivelse på youtube. Det er trangt og ekkelt, men det går. Jeg kjøpte akkurat et stetoskopkamera på ebay for en hundrelapp og det ville vært til god hjelp. Jeg lærte dette av erfaring da jeg fikk problemer med kaldstarten. Først skiftet jeg alle glødepluggene. Etter at jeg demonterte de satte jeg startkabler og strøm på de og fant ut at alle tente og glødet fint. Da var det bare å skifte releet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Da er det vel ikke så galt å bytte ut mine etter 150.000km da. Idag var den virkelig vrang til å starte, måtte gløde tre ganger får å få liv i bilen. Mener å husk at bmw sier at de skal byttes etter 100k. Men lurer på om det kommer an på bruksmønsteret. Min gløder nesten aldri siden jeg har motorvarmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Mener å husk at bmw sier at de skal byttes etter 100k. Men lurer på om det kommer an på bruksmønsteret. Min gløder nesten aldri siden jeg har motorvarmer. Jeg har ikke motorvarmer, men bilen blir brukt til langkjøring, kjører vær dag stort sett 50km før bilen slås av før den kjøres 50km til å slås av, så neste dag repeat. Veldig lite smøkjøring ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå