Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

No offence til kompisen din, men å betale 800k for en Golf er helt absurd..

 

Really?... den får jo stort sett toppkarakterer over hele linjen for fantastiske kjøreegenskaper. 4x4, 300 HK mellom 5500 og 6200 rpm samt 380 Nm mellom 1800 og 5500 rpm. 0-100 Km/t går løs på 4,9 sekunder og topphastigheten er elektronisk begrenset til 250 Km/t... :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really?... den får jo stort sett toppkarakterer over hele linjen for fantastiske kjøreegenskaper. 4x4, 300 HK mellom 5500 og 6200 rpm samt 380 Nm mellom 1800 og 5500 rpm. 0-100 Km/t går løs på 4,9 sekunder og topphastigheten er elektronisk begrenset til 250 Km/t... :)

Det er jo imponerende men det er jo enda en helt vanlig golf utvendig :P det er jo nesten som å betale en mill for en e87 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også kjøpt en BMW istedenfor en Golf R, men jeg er rimelig sikker på at VW har gjort noe veldig riktig med akkurat denne Golf'en. Det at den er en Golf betyr ikke så mye i denne sammenhengen hvis den kjører fletta av f.eks en M235i... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkevogn har GTI, nytter ikke komme med alle mulige slags andre betegnelser R line osv......GTI er, og har Vært drømmen til mange, men den kommer aldri i samme liga som M

Tenker jeg da:))

 

Hva med denna Mk2 Syncro som gjør kvartmila på under ni blank da? :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...