Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Marius2002 skrev:

^Synes A2en var kul også jeg :)

Takk, det synes jeg óg - av flere grunner.

1: Audi satset tungt på ny teknologi på denne tiden og A2'n var en av de første aluminiumsbilene (veier så vidt over 900kg)

2: Designspråket til Audi på denne tiden var spennende og fremtidsrettet. Konseptbiler som A2'n og TT'n gikk videre til produksjon uten store endringer, fantastiske konseptbiler som Avus og Rosenmeyer dukket opp.

Picture097.jpgPicture108.jpgAudi_Avus_quattro,_1991.jpg2000-rosenmeyer-63-002.jpg

For at dette ikke skal skli helt over på noe ikke BMW, så har jo BMW hatt noen spennede konsepter opp igjennom de óg.......siden jeg er inne på Alu., var vel Gina konseptet med ytterhud i en type duk strukket over en Alu ramme:

bmw-gina-concept-car1.jpg

 

3: Den røde A2'n er en Colour Storm utgave med colour matching interior, sorte lister/hjulbuer etc. Bose surround, Open Sky panoramasooltak, 1.6 FSI motor på 110hk gjør den lette bilen ganske kvikk. Det ble ikke produsert så veldig mange av akkurat disse utgavene - eller noen A2'r for den saks skyld - kostet litt for mye å produsere dem. Opplevd kvalitet på interiør/eksteriør er på topp, selvom bilen er 12 år gammel (designet er nesten 18 år gammelt)

4: Blir ikke blir lei av designet (gjelder Z3C'n óg)

Et par "spottings" av A2'n

a222222222222.jpgFullSizeRender (3).jpgpolering2.jpg

 

Endret av N.E.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...