Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

9101d44450aef33f854c5aba4307630a.jpg2de1c7a28a03ff306dbe9f732d0d44d4.jpgaa89eda126bf2c88c8bd8487d700c3c8.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Han står alltid parkert på Ensjø. Står ved siden av en S-Coupe og en 435

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Skrevet

bbc9163d76816a212585dc78c5faf36a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Den der så jeg på bogstadveien for noen dager siden! Råkul as

Skrevet

litt usikker på hva du mente med det....men alle de bilene der er drømmebiler for veldig mange...var flere m550 er med i turen.... så....jah..

Whatever :)

Jeg mente det jeg mente, synes det er harry å vise seg frem på denne måten.

Forøvrig, er du sikkert på at det var M550 du så? M550d selges nemmelig ikke i Storbritania, iallfall ikke offisielt :)

Sant nok. Men dere drekker dere fra sans og samling på brylluper....vi kjører fete biler.... Godt alle er forskjellige :P

Å drikke seg full er vel mer vanlig i våre bryllup ennå å kjøre fete biler i deres bryllup :)

Skrevet

m5! I stand corrected! Men ja...åssen kan du si at vi ikke kjører fete biler i bryllup? Noensinne vært på ett pakistansk bryllup? Tviler. Så ha fakta klare før du leker kjekkas med fake m-plast-bilen din!

Så de aller fleste pakistanere i Norge har til en hver tid tilgang på masse fete biler? Det var isåfall ny informasjon for meg :) Jeg leker ikke kjekkas, jeg har derimot en ekte BMW og ikke en "600 000,- i påkost" haug av en Mercedes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...