m4dct Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk danskiii, Peak og Evenol reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk danskiii, StigJ og Evenol reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk Han står alltid parkert på Ensjø. Står ved siden av en S-Coupe og en 435Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk Den der så jeg på bogstadveien for noen dager siden! Råkul as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 litt usikker på hva du mente med det....men alle de bilene der er drømmebiler for veldig mange...var flere m550 er med i turen.... så....jah.. Whatever Jeg mente det jeg mente, synes det er harry å vise seg frem på denne måten. Forøvrig, er du sikkert på at det var M550 du så? M550d selges nemmelig ikke i Storbritania, iallfall ikke offisielt Sant nok. Men dere drekker dere fra sans og samling på brylluper....vi kjører fete biler.... Godt alle er forskjellige Å drikke seg full er vel mer vanlig i våre bryllup ennå å kjøre fete biler i deres bryllup HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 m5! I stand corrected! Men ja...åssen kan du si at vi ikke kjører fete biler i bryllup? Noensinne vært på ett pakistansk bryllup? Tviler. Så ha fakta klare før du leker kjekkas med fake m-plast-bilen din! noekult, Morty999, M|Fjeld og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 I mitt bryllup kjørte vi fete biler og drakk alkohol. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Samme gt3 jeg spotta for noen dager siden[emoji106] M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 m5! I stand corrected! Men ja...åssen kan du si at vi ikke kjører fete biler i bryllup? Noensinne vært på ett pakistansk bryllup? Tviler. Så ha fakta klare før du leker kjekkas med fake m-plast-bilen din! Så de aller fleste pakistanere i Norge har til en hver tid tilgang på masse fete biler? Det var isåfall ny informasjon for meg Jeg leker ikke kjekkas, jeg har derimot en ekte BMW og ikke en "600 000,- i påkost" haug av en Mercedes... johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Jeg tror vi stopper dette der. Tunsaskw, Morty999, HenrikSolberg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 1961 Chevrolet Apache par Fredrik, on ipernity Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Spesiell wrap Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Det der er jo "firmabil" så greit å ha en look som skiller seg ut blant alle porschene i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Noen her som kjørte en vinrød E46 med angeleyes og Kantfelger, på E6 fra Drøbakstunellen og mot Son ved 16.20-tiden idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Var den fin Gabz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå