Fredrik 90 Skrevet Juli 9 Skrevet Juli 9 8 minutter siden, sveigis skrev: Se her du Fredrik 😊😊. Det stemmer godt det ,var du hos henne ? Nei jeg var innom Hjulius på for å levere ene felgen til Alpinaen til avbalansering. Så bilen din og kjørte bort for å ta bilde 😜 sveigis reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Juli 12 Skrevet Juli 12 Tøft med gul M3 I likhet med undertegnede fikk den også p-bot samtidig 😂 Orjan, Dusy og Ampera reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet Juli 13 Skrevet Juli 13 På 12.7.2025 den 14.23, Marius2002 skrev: Tøft med gul M3 I likhet med undertegnede fikk den også p-bot samtidig 😂 I det minste kult med matchende p-bot da 👍 Marius2002 reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet Juli 14 Skrevet Juli 14 Kun på Gatebil disse kan stå utstilt samtidig 😁 Porsche 962 Evo 2 replika(?) Nissan GT-R med stilas montert bakerst🤭 Marius2002, Kolstad Jr., Eystein Ose og 2 andre reagerte på dette 5
Kolstad Jr. Skrevet Juli 17 Skrevet Juli 17 Original Neon Blue Design Edition E30 318i. Kun produsert 150 av disse. Lars89, Marius2002, KKME30 og 2 andre reagerte på dette 5
sdhild99 Skrevet Juli 18 Skrevet Juli 18 Spottet denne i Sørlandsparken i går Kolstad Jr., Marius2002, N.E.W. og 3 andre reagerte på dette 6
flobben Skrevet Juli 20 Skrevet Juli 20 Første gang jeg ser live, også to stykk ved siden av hverandre Marius2002 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juli 20 Skrevet Juli 20 På 18.7.2025 den 9.09, sdhild99 skrev: Spottet denne i Sørlandsparken i går For det blåtte øye bare en gammel BMW, men i virkeligheten den dyreste bilen på hele parkeringsplassen der 😅 sdhild99 reagerte på dette 1
flobben Skrevet Juli 20 Skrevet Juli 20 (endret) 44 minutter siden, Fredrik 90 skrev: For det blåtte øye bare en gammel BMW, men i virkeligheten den dyreste bilen på hele parkeringsplassen der 😅 Edit:tregt internett gjorde at jeg trodde du siterte på min. Så ikke innlegget over I så fall på grunn av verditap, denne stod ikke langt unna. Også første gang jeg så Endret Juli 20 av flobben
sdhild99 Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 19 hours ago, Fredrik 90 said: For det blåtte øye bare en gammel BMW, men i virkeligheten den dyreste bilen på hele parkeringsplassen der 😅 Godt sagt 🙂 Fredrik 90 reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 På 18.7.2025 den 9.09, sdhild99 skrev: Spottet denne i Sørlandsparken i går Bruksforbud gjør den ikke umulig å bruke 🤭
sdhild99 Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 10 minutes ago, Markus E30 said: Bruksforbud gjør den ikke umulig å bruke 🤭 Hmmm, hadde vært artig å vite årsaken Marius2002 og Markus E30 reagerte på dette 2
Galro Skrevet Juli 21 Forfatter Skrevet Juli 21 (endret) Jeg antar at den er i prosess med å få tilbake skilter. Vegvesenet sier den avregistret i 2023 og at den ble den EU-godkjent den 17. denne måneden (altså samme dag som bildene er fra). Bildene er kanskje til og med tatt der den ble godkjent? Så eier er kanskje i ferd med å fikse forsikring eller noe annet nå for å få lov til å bruke den igjen. Endret Juli 21 av Galro
Lars89 Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 (endret) Er jo blitt utrolig lett å avregistrere en bil nå. 2 min på mobilen så er det gjort. Denne var overraskende nok registrert og EU-godkjent til 2026. Endret Juli 21 av Lars89 EspenM3css reagerte på dette 1
EspenM3css Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 34 minutter siden, Lars89 skrev: Er jo blitt utrolig lett å avregistrere en bil nå. 2 min på mobilen så er det gjort. Denne var overraskende nok registrert og EU-godkjent til 2026. Nye dailyen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå