ZhilleN Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Liker ikke de lyktene på den nye, ville heller gått for pre, kjedelige, bilene i dag skal se hissige ut det gjør ikke denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Spotta denne E39 (M5?) på programmet Bloggerne. Ca.17m og 45s ut i programmet. Skal være fra Oslo. Er det din M5 Tzunami? Hadde ikke du en sølv E39 med US og på prøveskilter? Håper jeg kan putte denne i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 eeeh....det som er skremmende er at du ser på bloggerne....hvorfor? vil du melde deg ut fra bimmers? bare lurer... M|Fjeld, Martin1993 og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Kan jo være at chris i Durochris står for Christine wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Siste generasjon 6-serie i hvitt spottet som skolebil på Grünerløkka (Oslo). Saklig skolebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Siste generasjon 6-serie i hvitt spottet som skolebil på Grünerløkka (Oslo). Saklig skolebil. Svein Svendsen hadde en hvit E64 cab skolebil også når den var ny. Kanskje sjefen selv sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Noen bilder fra sjøsiden av rådhuset nå nettopp. De norske deltagerene i Rally Monte-Carlo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 De norske deltagerene (og en franskmann i en Boble) til Rally Monte-Carlo. Bilene dro nettopp avsted fra Rådhuskaien. noekult og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 ^Hvorfor går jeg glipp av slikt når jeg bor i samme byen... Bittert!! Men takk for bildene, veldig gøy å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Spotta denne E39 (M5?) på programmet Bloggerne. Ca.17m og 45s ut i programmet. Skal være fra Oslo. Er det din M5 Tzunami? Hadde ikke du en sølv E39 med US og på prøveskilter? Håper jeg kan putte denne i denne tråden? Stemmer nok det, fikk et par meldinger om det, så måtte sjekke det ut selv, og ja det er meg Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Har sett denne et par ganger før, men i dag fikk jeg tatt et bilde. Er nok en Porsche-eier og to som hadde drept litt for det skiltet. -Erik-, StigJ, noekult og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Møtte en i3 i går. Ingen bilde da den kom i møte i 70 sone. Og det var mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Ukens høydepunkter... For 15 år siden var dette noe av det råeste man kunne ratte. S-emblemet vekker fortsatt litt følelser. Bilen hadde jo også en rolle i "Ronin" sammen med en E34 M5. Dette eksemplaret er solgt ny i Norge og har hatt samme eier i 14 år. 1991 Buick Park Avenue med 4l V6. Og en Z4 med 2.5 sekser og automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Møtte en i3 i går. Ingen bilde da den kom i møte i 70 sone. Og det var mørkt. Naboen har e39 525i touring, sett han med en i3 for 2 uker siden. Prøvekjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Bogstadveien er drepen på understell og felger..men nå har de jo uansett stengt store deler av den... Synes egentlig det meste av gater i Oslo sentrum er drepen for understellet, godt jeg kjører E34 med originalt understell og 15" Ukens høydepunkter... For 15 år siden var dette noe av det råeste man kunne ratte. S-emblemet vekker fortsatt litt følelser. Bilen hadde jo også en rolle i "Ronin" sammen med en E34 M5. Dette eksemplaret er solgt ny i Norge og har hatt samme eier i 14 år. 1991 Buick Park Avenue med 4l V6. Bot hadde han med S8en fått også, hel grom bil den dag i dag Buicken er så amerikansk at den er kul, kunne hatt en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå