Gabz Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Kjørte bak en svart CLS500 AMG på E6 ved Vestby i går kveld. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 hadde vært greit med bilder på spottingene og ikke bare tekst, hele poenget blir litt borte. "Så en 1961 Ferrari 250 GT SWB California Spider i går :D " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Det er ikke noe problem heller men den er ikke ansett som en fullverdig Alpina på lik linje med øvrige modeller. Se på det som en "Alpina light" Hvis den utlegningen skal være riktig må X5 og Z4 være "BMW light" iom. at de er produsert på den andre siden av jordkloden, mens E90 D3 er produsert hos BMW i München. Stort mer ekte kan det jo ikke bli... altså veldig ekte Alpina made by BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 (endret) Spotta en svart BMW M4 på Danmarksplass. Stod Fanabil.no på siden eller noe slikt. Endret April 10, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Gullfoliert R8 med "fri eksos" og en tre potters Cayenne.... HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Hvis den utlegningen skal være riktig må X5 og Z4 være "BMW light" iom. at de er produsert på den andre siden av jordkloden, mens E90 D3 er produsert hos BMW i München. Stort mer ekte kan det jo ikke bli... altså veldig ekte Alpina made by BMW... Husk at alpina er et eget bilmerke, bygd på bmwer. er ikke snakk om hvor bilen er produsert i verden, men at det er to forskjellige merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Porsche har bygget biler for Mercedes-Benz (500E) og Audi (RS2 Avant) så det er ikke et holdbart argument... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Hvis den utlegningen skal være riktig må X5 og Z4 være "BMW light" iom. at de er produsert på den andre siden av jordkloden, mens E90 D3 er produsert hos BMW i München. Stort mer ekte kan det jo ikke bli... altså veldig ekte Alpina made by BMW... Hvor lenge har du tenkt å flisespikke på dette? Hvorfor prater du om X5 og Z4? De er da for søren fullverdige BMWer da de er bygget på en av BMW sine fabrikker, spiller ingen rolle hvor fabrikken ligger. I såfall kan man stille spørsmål om X5 og Z4 er en tysk bil, men det er ikke det vi snakker om her. Som Chris sier å er Alpina egen bilprodusentent og D3 var aldri i nærheten av Alpina sine lokaler. Dette har du jo også fått kilder på så jeg skjønner ikke hvorfor du stadig gnager videre om dette, vi er da allerede alt for langt off topic... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Du lar deg alt for lett hisse opp Fredrik. Poenget er at jeg har en berettiget mistanke om at BMW på sin side også tester ut motorer og tekniske konsepter hos Alpina. Ergo kan man si at det i realiteten også finnes modeller som er BMW made by Alpina. Det nære samarbeidet mellom BMW og Alpina er gammelt og godt. Ellers tror jeg du også ser poenget med X5/Z4 vis a vis E90 D3... FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 ikke spotta i trafikken, men på BMW E30 kjøp og salg norge på facebook beklager hvis eier er her og ser dette, men det er en ødelagt E30, ufyselig stygg Skårholen og mropedal reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 (endret) En tur i statene var jo helt ett lite paradis for spotting, men kan jo ta med ett par relaterte til forumet Også er det vanskelig å se, men bilde av en E60 M5 i det en B6 passerer. Og ett VW produkt.. Beklager at dere må ligge eller stå på hue... Samsung + tapatalk ble ikke bra. Endret April 10, 2015 av Silverboy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Du lar deg alt for lett hisse opp Fredrik. Poenget er at jeg har en berettiget mistanke om at BMW på sin side også tester ut motorer og tekniske konsepter hos Alpina. Ergo kan man si at det i realiteten også finnes modeller som er BMW made by Alpina. Det nære samarbeidet mellom BMW og Alpina er gammelt og godt. Ellers tror jeg du også ser poenget med X5/Z4 vis a vis E90 D3... For å få slutt på denne avsporingen så gir jeg meg, men jeg er overhode ikke enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 En tur i statene var jo helt ett lite paradis for spotting, men kan jo ta med ett par relaterte til forumet 20150405_160552.jpg Også er det vanskelig å se, men bilde av en E60 M5 i det en B6 passerer. 20150405_165021.jpg Og ett VW produkt.. 20150405_162457.jpg Beklager at dere må ligge eller stå på hue... Samsung + tapatalk ble ikke bra. Takk for info! Samsung skal jeg ikke kjøpe! Godt jeg så dette på nettbrett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 ikke spotta i trafikken, men på BMW E30 kjøp og salg norge på facebook beklager hvis eier er her og ser dette, men det er en ødelagt E30, ufyselig stygg 11026803_10152626165641735_8860088158246234083_n.jpg Så den tidligere i dag! Snakk om å ødelegge en e30! xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Enig med tidligere innlegg om at hele "spotte tråden" blir litt poengløs ved at en kun skriver "spottet ditt og datt i dag" ..uten og legge ut bildet. Heihå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå