Poppy Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Nydelig 435d med xdrive utenfor kjøpesenteret her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Min M3 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 E34 525tds, så pen ut på avstand. Verre på nært hold da, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Verre på nært hold da, altså? Fikk ikke sett den noe særlig nærmere, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Spotta en M3 på frogner istad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Så bilen mins dobbeltgjenger i dag! Ved Elkjøp Lørenskog... Samme farge og utstyrslinje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Noen som fikk med seg Gumball på Viasat 4 nettopp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 (endret) Hva skjer med at RRen parkerer på fortauet utenfor "The Thief" på Tjuvholmen? Er det fordi de er late og dumme, mangel på sosial intelligens eller rett og slett resultat av for mye penger og arroganse? Og hvorfor blir den hentet av Falck? De skaper sirkus, det skal de ha. Likte spottingen av Citroen SM med gamle Trondheims-skilter. Den har jeg aldri sett selv. Rimelig vanlig å parkere der om man bare skal en kjapp tur inn Petter Stordalen har en tendens til å alltid parkere der selv + alle mulige andre biler som ankommer hotellet. Ellers så jeg at han hadde prestert å bulke førerdøren på den også, før den ble tauet bort... Spørs nok om de ikke er helt fornøyde med hvordan norgesbesøket deres gikk Noen som fikk med seg Gumball på Viasat 4 nettopp? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Kan ikke si at jeg ble så veldig imponert akkurat.. Håper det blir litt mer biler, og litt mindre reklame og surr videre! Endret August 24, 2015 av olenikolai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Denne BMW X6 feide forbi oss på E6 i dag. Skikkelig statement☺ noekult, Dark Knight, Bimmer fan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 (endret) Min M3 Vært og brukt penger i butikken i bakgrunn? Det har i allefall jeg lyst til fortiden. Endret August 25, 2015 av flobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Min M3 Hadde du ikkje ein ann farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Var ikke på shopping hos D A nei, ute med båt i finværet jeg, mens dama var i hovedstaden............og jeg har kun hatt denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Ser veldig ofte en frozen sølv ny M6 kjøre rundr her i ålesund, med tidenes diffuser bak! Ser jo ut som DTM.. Men lekker bil! Skal se om jeg ikke får tatt et bilde snart [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Ikke denne vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Ikke denne vel? Se der ja, husker ikke 100% skiltnummeret med UF er da her oppe så er nok den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå