williamwiers Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Snap fra min far på morgenkvisten.. denne bør reddes Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Patteyh, Saltkjelen, figgen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 730d ja...får i ulveklær Daniel80, Dark Knight, D.Toft og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Tror jeg spottet @Julianv sin 318is i Fyllingsdalen i går (?) Var i hvertfall en svart E36 sedan med RH skilter og AC Schnitzer kopier Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Nok en C123 - 1985 ny i Norge 280CE med samme eier siste 23 år. Tok også bilder av en 80-talls Dodge Ram som har stått på samme stedet siden 90-tallet en gang. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 (endret) Man sitter på en liten formue med en slik W123 280CE i god og original stand. Dette er fine biler og jeg hadde faktisk ikke sagt nei takk til en Dodge Ram Mrk.I med 360 motor heller. Kule biler... Endret April 1, 2016 av Fredrik Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 5 timer siden, DanielStance skrev: Tror jeg spottet @Julianv sin 318is i Fyllingsdalen i går (?) Var i hvertfall en svart E36 sedan med RH skilter og AC Schnitzer kopier Haha, det stemmer nok du Likte du den stygge vognen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Ble passert av denne M6'n rett etter Drammen retning øst Låg bak en stund så samboeren gjor seg klar med telefonen. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Var hos Bilia istad, hvor jeg så M135i, nye 7 serie, 2 I8er, og en Rød/oransje M6, mest sansynlig den i posten over. Var også en helt ny M3 der, med det som virket som M4 GTS felger? Patteyh og ~ES reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 16 timer siden, Julianv skrev: Haha, det stemmer nok du Likte du den stygge vognen min? Haha ja super tøff den Hørte du ikke den hissige 2 literen min? Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Begynner å se noen Ford F150 Raptor langs veiene nå. Tydeligvis noen som synes det er greit å bla opp over 900 000 kr for en pickup Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Går en mørkeblå Raptor her i Bergen også Ganske hissig lyd i den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 2 timer siden, ALBUAK skrev: Var også en helt ny M3 der, med det som virket som M4 GTS felger? Den har nok competition-pakke (eller hva enn den heter i Europa), der leveres de felgene med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2016 Share Skrevet April 3, 2016 RS3 som sirkulerer en del rundt her jeg bor. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
visiks Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Ville trodd Audi klinte på et mer hissig utseende på RS-modellene sine. Eller kanskje de vil de skal være mer eller mindre sleepers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå