Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Ivrig86 skrev:

Står en veldig pen E34 på parkeringa i borettslaget her i Nilsemarka i slemmestad. Noen som kjenner til den? :) Ser veldig hel og pen ut! Deilig interiør å! Ikke

ofte man ser fine E34 lenger 

 

Sendte deg en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎18‎.‎05‎.‎2016 at 12.11, N.E.W. skrev:

RUF CTR

Kult å se bilder av den bilen langs veien! Setter veldig pris på at slike biler blir brukt langs offentlige veier og ikke bare på Vårmønstringa på Øvrevoll - eieren har skjønt poenget med å eie en slik unik bil. Biler er produsert for å kjøres, og å skape glede hos eier eller alle beundrere som tar bilder :lol:

Den Bentleyen du knipset er også en ytterst sjelden fugl som jeg aldri har sett selv med egne øyne. Skulle vært på EU for snart 2 år siden, men hva betyr en avskiltningsbegjæring når man har en såpass fet slede.  

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FredrikE24 skrev:

Jeg skulle rekke noe, men sto i kø på E18 og så en blank E34 parkere og var vel ikke i tvil om at det var deg :) Så svingte av, men da var du vel inne i butikken der og jeg måtte videre :) 

Vi kom ifra vårmønstringen og måtte bare ha ett lite stopp hos Autoxo for å kikke litt :) Så dumt da, hadde jo vært veldig hyggelig å slått av en prat :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gallay: Mercedes-Benz W120 "Ponton" (1953-1962) er en litt artig sak iom. at 180D hadde verdens første dieselmotor i alminnelig produksjon og selve modellen W120 var tyskernes første volummodell etter den andre verdenskrigen. Kjælenavnet "ponton" fikk den fordi karosseriet nettopp var formet som en (idag) gammeldags pontong... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ganske fet 1965 (2001) Porsche 912 i morgenrushet på Majorstua, samt en veldig sjelden 2-dørs 1990 (2005) Maserati Biturbo 2.24V. Jeg synes den gamle Biturbo-serien til Maserati er noe av det røffeste man får tak i - utrolig bøst design som samtidig gir et lite nikk til BMW, spesielt baklyktene gir assosiasjoner til E30.

IMG_1395.JPG

IMG_1397.JPG

IMG_1410.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.5.2016 at 21.50, Fredrik skrev:

gallay: Mercedes-Benz W120 "Ponton" (1953-1962) er en litt artig sak iom. at 180D hadde verdens første dieselmotor i alminnelig produksjon og selve modellen W120 var tyskernes første volummodell etter den andre verdenskrigen. Kjælenavnet "ponton" fikk den fordi karosseriet nettopp var formet som en (idag) gammeldags pontong... :)

takk for grei info :) bilen var litt spesiell etter min mening, små søtt kan man si :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...