[space] Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Mye mulig der samme båten. Var ikke så nære at jeg så hk-tallet. Bare regnet med 300, da det er rimelig vanlig. Drøy båt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Tviler på de kryr av de der, så er nok samme. Jeg tok bare snap av motorene, og ikke vanlig bilde, men ganske sikker på det var 400 det stod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 2 timer siden, awt skrev: Hadde offshore-utreise fra Flesland i dag morges, så reiste opp i går. Jeg og så den grønne Volvoen i Bergen idag. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 1 time siden, mrqlan skrev: Så denne inne hos Bilia på Lierstranda da de satte den sammen.. M6 logo og stylingkit bestilt fra ebay som ikke engang passet ordentlig (de måtte kappe og modifisere i karosseriet for at det skulle passe, dvs. "kan" ikke reverseres"), på en slik bil er i min verden særs lite innbydende. Jeg kan være enig i at den ser kul ut, selv om jeg aldri ville gjort noe med min egen bil. Det er han ene i Broiler som eier den ja, bilen stod noen dager senere utenfor Glass i Drammen, dog uten lakkert kit. Det er tydelig at smaken til disse gutta er like dårlig som musikken de lager... Det begynte liksom så bra også må de bare ødelegge denne flotte bilen med Ebay styling... Slavearbeider'n, M-Tech, Shattered og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 On 21. juli 2016 at 18.22, [space] skrev: Her snakker vi Hvasser. Vet ikke antall fot på den ribben, men 3x300hk er kjekt, + det scifi overbygget da. Tomta og hytta er en annen historie... Her snakker vi mye penger. Importert hvit sand til 3x25meter strand f.eks... Ellers blitt passert av bl.a en Princess 67 og annet snacks. Av biler kan jeg i dag, bare mens vi spiste middag, nevne 991, ny Boxster, Ferrari California, ny 7-serie og den nye Jaguar SUVen. Knipset samme båten i dag, usikker på hvor mange hk de tre motorene hadde. Kom over en annen rib óg litt etterpå, den hadde i allefall 3x400 hk. [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Hehe. Hva synes du om tomtene på rad der? Tror de har det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Spottet mye fint i Monaco i dag, fikk snappet bilder av et par av de ellers er det veldig mange andre snodige biler her nede i Frankrike som jeg skal prøve få tatt noen bilder av Gelandewagen Lancia montecarlo E36 M3 Patteyh, And-reas og Peak reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Legger ved noen bilder jeg knipset i den søvnige landsbyen Drøbak for noen uker siden. Har passert en del snertne biler på tur sydover, men personlig foretrekker jeg norske biler. Norsksolgt 1964 Mercedes 220, 1974 (2007) Alfa 2000 GT Veloce, 1994 (1998) XJS Cab og en 1978 (2010) Lotus Esprit. Sistnevnte har på et tidspunkt vært rød, men ble sikkert lakkert hvit pga den legendariske rollen i James Bond-filmen fra 1977 - mangler bare en fin brunette (Barbara Bach) for å få det 100%. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 RR Phantom Mansory DonaldT reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 26 minutter siden, N.E.W. skrev: RR Phantom Mansory Eller Ghost? Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 31 minutter siden, E.H.D skrev: Eller Ghost? Haha, Ghost er riktig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 Evoque cab og en rar japaner. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 28, 2016 Share Skrevet Juli 28, 2016 (endret) Spotta litt småtteri i Monaco forrige uke jeg også... så sinnsykt mye annet gromt, men tok ikke bilder av alt. Gule Superveloce'n var vel det grommeste. Endret Juli 28, 2016 av Evenol Peak, q1337, Hostine og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 E39 alpina på Karmøy igår awt, Patteyh, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Jaggu meg en original B10 også Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå