awt Skrevet August 7, 2017 Share Skrevet August 7, 2017 Japse er japse (selv om Kia er koreansk...). Studerte ikke bilen i det hele tatt, la bare merke til skiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 (endret) 8 timer siden, E.H.D skrev: Hehe, vegvesenet sier Lexus. Jeg så en ny XC90 med det jeg mener var MR J, men det får jeg ikke sjekket hos vegvesenet. På vei sørover, på E6 i trøndelagen, i ferien møtte jeg MR X. Bilen var riktignok en Tesla model X. Ellers i Mosjøen, også på vei sør, traff jeg på denne herligheten Endret August 8, 2017 av Marius2002 mcbanan, DonaldT, Fredrik og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 8, 2017 Share Skrevet August 8, 2017 Den VW SP2en jeg spottet sist uke er jo relativt sjelden, men den fremstår som en Avensis sammenlignet med denne her - en 1966 Lancia Flavia Sport Zagato. Produsert i bare 625 eksemplarer mellom 1963 og 1967 og designet av sjefsdesigner Ercole Spada i designhuset Zagato. Spada jobbet senere hos BMW (1976-1983) der han designet E32 og E34 sammen med Claus Luthe. Man kan vel trygt si at E32 og E34 er mer vellykkede design enn Flavia Sport. Makan til sær sak skal man lete lenge etter. Angående verdi så må man i dag ut med mellom 500- og 900 000kr for en slik avhengig av tilstand. Legger også ved en 1990 944 S2 cabriolet i en fin farge. Galro, DonaldT, And-reas og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 8, 2017 Forfatter Share Skrevet August 8, 2017 Er den Lancian sett på vei opp mot Kjelsås? Jeg så kun en gammel Folkevogn-buss i dag jeg. 1969 Volkswagen Kombi par Fredrik, on ipernity 1969 Volkswagen Kombi par Fredrik, on ipernity DonaldT, Patteyh, Peak og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet August 9, 2017 Share Skrevet August 9, 2017 Fantastiske spottings av Werther med VW SP2'n og Lancia Flavio Sport Zagatoen over her. Noen litt vanligere herfra. 944 med japsepotte, E46 M3, 911 racer, 911 halvracer, gammel Opel med tidsriktig henger, gammel Caprice?, 928, E21 i tilsynelatende fin stand og en uklar AMG GT C Roadster Saltkjelen, fupsaker, DonaldT og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet August 9, 2017 Share Skrevet August 9, 2017 På tide at vi begynner å få inn litt mer Rolls Royce i Norge N.E.W., DonaldT, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 9, 2017 Share Skrevet August 9, 2017 Så på Facebook at Autoxo nettopp solgte to slike Rollser, så de bidrar godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 9, 2017 Share Skrevet August 9, 2017 19 timer siden, Galro skrev: Er den Lancian sett på vei opp mot Kjelsås? Jepp, samme mann som også har en Gamma Coupe serie 1. Dagens: 1964 Ford Taunus 17M i en godt synlig farge. Legg merke til det "aerodynamiske" designet på hjulbuene. Samt en ganske pen en eiers 1985 Peugeot 505 - tydeligvis en fornøyd bileier selv etter 32 år. Galro, Patteyh, Peak og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonaldT Skrevet August 9, 2017 Share Skrevet August 9, 2017 (endret) Kom over et MG/Triumph treff og en veldig flott Rolls-Royce Corniche på Bryggen i Bergen. Ikke mange slike Corniche'er som finnes, dette er veldig eksklusive biler. Mener dette var den dyreste bilen man kunne kjøpe på begynnelsen av 2000tallet. Endret Mai 1, 2022 av DonaldT Werther og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet August 10, 2017 Share Skrevet August 10, 2017 Støtte på nye 991.2 GT3 istad! Nydelig bil! Werther, DonaldT, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 10, 2017 Share Skrevet August 10, 2017 Siden vi først er inne på 911 - en 1979 SC i gjennomført brun. Tipper første eier hadde brun sofa og teppe hjemme også. Egentlig burde vel denne vært postet i parkeringstråden da det ikke er den skærpeste parkeringen i manns minne. Patteyh og DonaldT reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 10, 2017 Share Skrevet August 10, 2017 38 minutter siden, Werther skrev: Siden vi først er inne på 911 - en 1979 SC i gjennomført brun. Tipper første eier hadde brun sofa og teppe hjemme også. Egentlig burde vel denne vært postet i parkeringstråden da det ikke er den skærpeste parkeringen i manns minne. Gjennomført i brun den der ja 😂 I den gata og gatene rundt står det biler parkert sånn nesten hver dag.. Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 Fant endelig en av de flotteste RWB'ene i verden! Norges egne "Orora"! fupsaker, DonaldT, mort og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 Skamrå den der Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 Patteyh, fupsaker, DonaldT og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå