N.E.W. Skrevet Juli 12, 2018 Share Skrevet Juli 12, 2018 DeVille - med forhjulstrekk😂 Marius2002, Tony Soprano, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 Valldal 🍓😊 Marius2002, And-reas og N.E.W. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 Chrysler 300 Rolls Royce 😂 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 Kanskje feil å kalle det spotting, men noen helt greie biler på Goodwood. Blinklys, Marius2002, Mathiseen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 Goodwood FOS er mekka! Var der i 2015, hadde vondt i nakken i ukesvis etterpå etter alle de headturnerene, er så vanvittig mye lekkert å se på og høre på. Og som de pusher de gamle museumsbilene opp bakken 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 Ja, det er uten tvil en opplevelse! Var der i 2009 også, men det er jo noen år siden nå. 😛 Er «dessverre» på familieferie, så ble litt kompromisser og bare en dag der inne. Skulle gjerne hatt både en og to til, men man får ikke til alt. Ble forøvrig ganske importert når vi ankom. Hadde knapt parkert før det kom en dame i Land Rover «familiy shuttle» og spurte om hun skulle kjøre oss til inngangen. Samme gjorde vi da også tilbake igjen, og ble kjørt helt til bilen. Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 Tror jeg spotta @Fahad i dag ved Vigelandsparken ca kl 1510 med en mobil i hånda! Han hadde en kompis med seg og de koste seg svært. Uansett om det ikke var Fahad så var det en fin bil. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 2 minutter siden, Otis skrev: Tror jeg spotta @Fahad i dag ved Vigelandsparken ca kl 1510 med en mobil i hånda! Han hadde en kompis med seg og de koste seg svært. Uansett om det ikke var Fahad så var det en fin bil. Det stemmer 😂 tusen takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 5 timer siden, Fahad skrev: Det stemmer 😂 tusen takk 🙂 Glemte å si at det er veldig lett å høre at det kommer noe litt spesielt i gata med den eksos du har. Den er vel ikke original? Hørte det ganske greit når du bremsa på 2.gir forbi parken. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 (endret) 15 minutter siden, Otis skrev: Glemte å si at det er veldig lett å høre at det kommer noe litt spesielt i gata med den eksos du har. Den er vel ikke original? Hørte det ganske greit når du bremsa på 2.gir forbi parken. Nei, jeg byttet til iPE eksos og catless downpipes for noen måneder siden 🙂 Lager ganske bra lyd. Endret Juli 17, 2018 av Fahad Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 Noen tøffinger jeg har fått fanget på bilde GLS 63 AMG (før så var alle disse med AMG emblem og styling kun oppjassa 320 CDI. I de senere år så har jeg spottet lang flere som er the real thing) Veldig blå folkevogn Performante DonaldT og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 @Fredrik 90 igår stoppet den G31 Alpina utenfor hos mine foreldre i en 5-10 minutt. Jeg lovet deg å ta bilde, men jeg ble bare stående å se på bilen. Nå er det full skjerpings fra min side fremover Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer_zand Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 On 16.4.2016 at 13.19, ErRihm skrev: Må si meg enig med Fredrik 90. Forstår ikke alt hatet mot Cadillacen, lukter nesten litt misunnelse. Blir også litt feil å sammenligne med X5, da det er to helt forskjellige biler. X5 (Bmw generelt) er bygget som en sportslig suv, mens caddien er ren og skjær luksus. Vil absulutt ikke si den er stygg. nok OT fra meg Spottet denne i Stavanger 125i med drøy 1M bredding. Vet ikke om motor er ombygget også. Original 125i mottor i den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 Tok igjen en gammal amerikaner som holdt imponerende bra tempo (125 km/t) på E6. 1970 Oldsmobile Cutlass Supreme med en 7.5l på 364hk (noe mer enn gamle Bobler og Fiat 500er fra samme tid...). Småfrekk vinge Marius2002 og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 Fra sjøsiden i Molde papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå