Bimmerlorris Skrevet April 5, 2022 Skrevet April 5, 2022 1 time siden, NeonMuffler skrev: Hehe den er ganske grov i måla på pådrag og kjøring går ganske pent på tomgang ja, er dobbel vanos som spiller inn der tenker jeg + at det er en mere moderne motor fra 2002 også👍 Er en 3,2 liter dette Får rett og slett "innestemme" på tomgang 😂 3,2 er innafor 😉👍
NeonMuffler Skrevet April 5, 2022 Forfatter Skrevet April 5, 2022 23 minutter siden, Bimmerlorris skrev: Får rett og slett "innestemme" på tomgang 😂 3,2 er innafor 😉👍 har denne "gamle" burne videoen der man hører hvordan den er på litt turtall Zeveren, Skulebollen og Mortenej reagerte på dette 3
Bimmerlorris Skrevet April 6, 2022 Skrevet April 6, 2022 9 timer siden, NeonMuffler skrev: har denne "gamle" burne videoen der man hører hvordan den er på litt turtall Der var det slutt på innestemmen ja 🤣
NeonMuffler Skrevet April 12, 2022 Forfatter Skrevet April 12, 2022 Nå er dagen her! Idag henter jeg fattern og vi tar oss en kjøretur til Nurburgring! Gleder meg altså 😬 har siste tiden gått over bilen samt fått vaska og shina den har også kjøpt en stor verktøy bag som jeg har fylt opp👍 Greit å ha med hvis noe skulle skje langs veien🙌 Skal oppdatere når jeg kommer tilbake fra turen god påske! full tank💪 Ampera, hemperen, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6
Bimmerlorris Skrevet April 12, 2022 Skrevet April 12, 2022 God tur og god påske 🥳🎵 Hyggelig med far/sønn-tur da 👍 Den koppholderen der, ser de selger sånne på ebay. Har du handla der ?
Mortenej Skrevet April 12, 2022 Skrevet April 12, 2022 (endret) God tur og riktig god påske absolutt ikke feil å bruke påska til en far sønn tur:) Endret April 12, 2022 av Mortenej
NeonMuffler Skrevet April 24, 2022 Forfatter Skrevet April 24, 2022 (endret) takker! turen gikk som planlagt og vi hadde det utrolig moro! har en plan om å ta en ny tur om noen år igjen med bilen:) skriver en kortversjon og legger ved masse bilder istedenfor mye tekst, så kan folk titte hvis de vil:) bilen fungerte feilfritt ned og opp igjenom tyskland på autobahn, lå i snitt mellom 110-130 under cruising. regnet også frem et forbruk på 1,01l/mila på den hastigheten, og det syntes jeg er bra! for den skulle gjerne hatt et gir til. i 140 så ligger den på 4000rpm. i tyskland fikk bilen også 102 oktan, noe den har godt av fremme på kaia, venter på å kjøre ombord! fikk godt selskap av hyggelig kar i mclaren som syntes bimmern var sprek og ettersom vi hadde ganske lave biler fikk vi stå i fred på lastebil dekket vi kom oss fort av båten og dura rett ut av Kiel og nedover, kjørte en stund før vi valgte å spise og sjekke over bilen litt alt var strålende, så neste stopp ble å fylle 102 oktan tok et tredje og siste stopp før vi kjørte oppover i fjellene mot banen, ingen ting å utsette på bilen:) vel fremme på hotellet (dette bildet er riktignok fra når vi dro hjem) hotellet har jeg vært på tidligere og det ligger rett ved GP banen kjørte litt rundt på kvelden og sightsa litt og knipsa litt her og der måtte såklart ta bilde utenfor BMW sitt testsenter. vi var ikke på dette hotellet, men hadde parkering i kjelleren der. morgenen etter startet med en tattoo time jeg hadde booket for faren min og meg, vi skulle ta omrisset av banen hehe. er hvertfall riktig sted å ta det ettersom sjappa holder til på Ring opplevelses senteret på grand prix banen. litt senere på dagen åpnet banen og jeg stod i lang kø for å kjøpe noen runder. fikk kjørt litt på banen og testa bilen ganske godt, ALT av temp og trykk holdt seg perfekt hele tia, det var ganske deilig havna bak en sierra av alle biler på vei ut av banen også hehe når jeg skulle utpå igjen var det desverre en større ulykke som gjorde at banen ble stengt RETT før jeg skulle ut, det gikk bra med føreren. uansett helt rått å endelig ha kjørt E34n der! har vært en drøm lenge må nevne at under hele turen og på stedet fikk bilen veldig mye oppmerksomhet. flere som tok bilder og filmet overalt hvor jeg parkerte og kjørte + folk som fant meg på instagram som ville møtes og titte elsker det bilmiljøet der nede! parkeringa for kvelden med godt selskap etter dette var det på tide å kjøre hjemover, og det var akkurat i tide ettersom det var Car Freitag der, som er en stor dag med sinnsykt mye folk overalt. turen gikk fort hjem med kun to stopp fremme i kiel tok vi inn på hotel der jeg hadde utsikt over bilen på taket av hotellet merket måtte også forresten på! morgenen etter var det å stelle seg i kø for hjemreise må si jeg liker bilen i profil her altså vel hjemme fikk den seg en vask var litt sliten så ble ikke noe etter bilde av vasken hehe. ble litt suvenirer til folka hjemme, og en fornøyd datter fikk en Ringbaby body håper dere likte sammendraget fra turen. jeg koste meg masse sammen med faren min, og vi hadde det nydelig. dette skal gjentas! har nå vært der 6 ganger Endret April 24, 2022 av NeonMuffler Kvasi, ///M-ini95, OddErik_E34 og 16 andre reagerte på dette 16 3
awt Skrevet April 24, 2022 Skrevet April 24, 2022 Flott bil og flott reisebrev. Synes derimot du burde vært der for Carfreitag-galskapen. 😛
NeonMuffler Skrevet April 24, 2022 Forfatter Skrevet April 24, 2022 13 minutter siden, awt skrev: Flott bil og flott reisebrev. Synes derimot du burde vært der for Carfreitag-galskapen. 😛 hehe var litt for mye kaos for min del men jeg tar turen til Bjerke travbane på bmw ccn sitt treff søndag 1.mai
Ron788m Skrevet April 25, 2022 Skrevet April 25, 2022 19 timer siden, NeonMuffler skrev: Car Freitag ..er helt galskap! 😄 Fine bilder og reisebrev. Ser ut som du hadde en fin tur
Dusy Skrevet April 25, 2022 Skrevet April 25, 2022 Herlig reisebrev! Ikke rart den bilen trekker seg mye oppmerksomhet, så gjennomført du har bygget denne. Gleder meg til å se denne i IRL på Bjerke!
Bimmerlorris Skrevet April 25, 2022 Skrevet April 25, 2022 Kult !! Sikkert hyggelig med en far/sønn-tur til ringen 😊 Kule bilder 😃 Går bilen bedre med 102-oktan ? Har jo ikke snøring på sånne ting jeg serru 😅 Vurderer du en annen diff eller få i en 6-trinnskasse ? Høres slitsomt ut å ha såpass høyt turtall i moderate 140 kmt.
Lars89 Skrevet April 25, 2022 Skrevet April 25, 2022 Takk for inspirerende lesebrev! Håper virkelig å få se denne på treff i år. Skal du på E30Meet?
sveigis Skrevet April 25, 2022 Skrevet April 25, 2022 Dette må ha vært turen over alle turer 😊 Og ikke minst reise på tur med e34 . Flott reisebrev og bilder .😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå