Werther Skrevet Mai 2, 2023 Skrevet Mai 2, 2023 Grattis med amcar! Eldre amerikanere gir mye kjøreglede, en litt annen kjøreglede enn i europeiske biler riktignok. Rattgir, sofa og V8 er skikkelig herlig. Tilbakela 100 00km med en Chevrolet Caprice som jeg fortsatt savner, utrolig god bil. Har lyst på en bruks-amcar igjen, gjerne en 1992-2011 Ford Crown Victoria/Mercury Marquis. Var det forresten deg jeg møtte mellom Mysen og Bjørkelangen på søndag? En kar i E34 med gule lykter hilste, men jeg rakk ikke å hilse tilbake. Kjørte en gammel hvit 911 cab.
NeonMuffler Skrevet Mai 4, 2023 Forfatter Skrevet Mai 4, 2023 På 2.5.2023 den 22.31, Werther skrev: Grattis med amcar! Eldre amerikanere gir mye kjøreglede, en litt annen kjøreglede enn i europeiske biler riktignok. Rattgir, sofa og V8 er skikkelig herlig. Tilbakela 100 00km med en Chevrolet Caprice som jeg fortsatt savner, utrolig god bil. Har lyst på en bruks-amcar igjen, gjerne en 1992-2011 Ford Crown Victoria/Mercury Marquis. Var det forresten deg jeg møtte mellom Mysen og Bjørkelangen på søndag? En kar i E34 med gule lykter hilste, men jeg rakk ikke å hilse tilbake. Kjørte en gammel hvit 911 cab. ja amcar har en annen type sjarm var ikke ute med denne på søndag, så må ha vært en annen e34 med gule lys hehe. sjelden jeg ser e34 på veia nå
NeonMuffler Skrevet Mai 8, 2023 Forfatter Skrevet Mai 8, 2023 Fikk dratt med dama og unge på felgteknikk sitt treff i råde i helgen som var ble en god vask og satt i barnesetet så dro👍 kom litt sent pga ettermiddagsduppen til minsten, men siden eier av felgteknikk er en god venn av meg fikk jeg kjørt helt frem og fikk plass utenfor porten til butikken 👍 parkert på treff: Werther, Ampera, Olaandref og 5 andre reagerte på dette 8
Werther Skrevet Mai 13, 2023 Skrevet Mai 13, 2023 On 5/4/2023 at 7:21 PM, NeonMuffler said: var ikke ute med denne på søndag, så må ha vært en annen e34 med gule lys hehe. sjelden jeg ser e34 på veia nå I går derimot kjørte jeg forbi deg på E18 ved avkjøringen til Vinterbro i en Z3. Hadde planer om å forsøke å kjøre forbi deg og få i gang litt grisekjøring, men gikk dårlig pga tett trafikk. Så avkjøringsfeltet får duge
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2023 Forfatter Skrevet Mai 16, 2023 På 13.5.2023 den 20.47, Werther skrev: I går derimot kjørte jeg forbi deg på E18 ved avkjøringen til Vinterbro i en Z3. Hadde planer om å forsøke å kjøre forbi deg og få i gang litt grisekjøring, men gikk dårlig pga tett trafikk. Så avkjøringsfeltet får duge aha det var deg ja! var på vei til jobb jeg da hehe
NeonMuffler Skrevet Januar 9, 2024 Forfatter Skrevet Januar 9, 2024 hei! jeg skulle gjerne hatt tak i en Mtech frontfanger, altså IKKE M5 fanger noen som vet om en som selges? må være nogenlunde hel bare.
NeonMuffler Skrevet Mai 15, 2024 Forfatter Skrevet Mai 15, 2024 Kan jo oppdatere litt her:) bilen har det ikke skjer så mye med, har fått lagt på klarlakk på Carbon skiltplata og fikk tak i en ekstra flipp til vingen som er mindre måtte bytte tilbake til svarte baklykter da de andre hadde dårlige kontakter. Har hatt bilen på noen treff allerede i år også, bla på Bjerke og Sulland i sarp. har fått på utgåtte nye hamann pedaler, da fikk jeg fjerns eBay pedalene jeg hadde 😅 også bytta fra Bremen til Frankfurt spiller, som er hakket mere tidsriktig 👍 var kaldt på Bjerke, men bra oppmøte fordet! fått på nye lille flippen som er tiltenkt autobahn kjøring skoglund, Ampera, Larssoyl og 3 andre reagerte på dette 6
NeonMuffler Skrevet Mai 15, 2024 Forfatter Skrevet Mai 15, 2024 (endret) Nurburgring 2024!! yes jeg måtte ta turen igjen, og denne gangen ble det råeste turen jeg har hatt der! Har vært der 7 ganger nå jeg tok med fattern igjen, og vi hadde det kjempe kult! Det ble å kjøre på banen nå også, og det lille ekstra denne gangen var at jeg hadde kommet i kontakt med Misha som bor og jobber der nede med å teste biler. Han er kjent fra YouTube til å teste andres biler til bristepunktet 😅 men han var en super hyggelig og rolig kar bak kamera! Vi hang sammen i flere dager der nede og hadde det gøy. Ble også kjent med andre YouTube folk, bilbyggere osv fra England Og jeg fikk masse ros for e34n! Han likte at noen gjorde litt med de bilene der👍 bilen overlevde at han kjørte den også, temp og alt holder seg perfekt hele tiden, så et velbygd oppsett. Jeg skal få på bedre bremser da M5 bremsene er for dårlige egentlig. Jeg tenker jeg bare legger med masse bilder, så kan folk spørre og kommentere hvis det skulle være noe PS, det kommer bilder og video fra kjøringen også om litt! kvelden før avreise: hente fattern; første stopp i Sverige Slo følge med noen svensker som også skulle dit skikkelig bensin! Fremme på hotellet, e34 er ikke store bilen lengre! mye annet gromt der også, man blir veldig bortskjemt på gromme biler der hehe fikk brukt gamle polaroid kameraet jeg har 👍 innom ED Tankstelle til Misha igjen før kjøringa. Rigging sv kameraer lite minne fra turen i dashbordet, klar til neste tur dit med Misha vel hjemme igjen; også en god vask: kan skrive masse mer og har mye mer bilder, men tar tid p legge ut via tlf 😅 Endret Mai 15, 2024 av NeonMuffler Daniel., tennbrikket, hemperen og 18 andre reagerte på dette 21
sveigis Skrevet Mai 15, 2024 Skrevet Mai 15, 2024 Fy flate for en tur og opplevelse dette må ha vært 😊❤️ Knallgøy tenker jeg . Skulle bare mangle at bil ikke holdt så rå som du er til å bygge biler .🫡 Ser frem til videoen når han kjører .
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2024 Forfatter Skrevet Mai 16, 2024 På 15.5.2024 den 10.15, sveigis skrev: Fy flate for en tur og opplevelse dette må ha vært 😊❤️ Knallgøy tenker jeg . Skulle bare mangle at bil ikke holdt så rå som du er til å bygge biler .🫡 Ser frem til videoen når han kjører . Det var en fantastisk tur! Jobber med å få på K sport bremsene foran så jeg er glar for rudskogen snart får laget bremseslangene på mål, og må finne ut valg av klosser. her kommer noen bilder av banekjøringen med bare meg og litt av misha liffi, Daniel., BMWE39turbo og 11 andre reagerte på dette 14
Dusy Skrevet Mai 16, 2024 Skrevet Mai 16, 2024 Så ut som en helt rå tur dette her Og enda mer rått at du har fått Misha til å kjøre bilen en runde. Kan tenke meg dette er en for the memory books NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2024 Forfatter Skrevet Mai 16, 2024 1 time siden, Dusy skrev: Så ut som en helt rå tur dette her Og enda mer rått at du har fått Misha til å kjøre bilen en runde. Kan tenke meg dette er en for the memory books Absolutt! Veldig spesielt å sitte på i egen bil, og han viste meg hvor potent den egentlig er bare med riktig sjåfør 😅 Dusy, liffi og gnilb reagerte på dette 3
Eystein Ose Skrevet Mai 24, 2024 Skrevet Mai 24, 2024 Ron788m, NeonMuffler, Dusy og 6 andre reagerte på dette 9
Ingvaldsen Skrevet Mai 24, 2024 Skrevet Mai 24, 2024 (endret) På 16.5.2024 den 15.30, NeonMuffler skrev: Jobber med å få på K sport bremsene foran så jeg er glar for rudskogen snart hadde ikke vært bedre med 345mm bremsene du fikk til e34 med flytende skiver sammen med skikkelige klosser om det finnes ? har hørt veldig mye dårlig om k-sport. har heller aldri sett noen bruke det utenfor norge, sikkert fordi det var noe gs fikk tak i billig en plass. Endret Mai 24, 2024 av Ingvaldsen
NeonMuffler Skrevet Mai 25, 2024 Forfatter Skrevet Mai 25, 2024 12 timer siden, Ingvaldsen skrev: hadde ikke vært bedre med 345mm bremsene du fikk til e34 med flytende skiver sammen med skikkelige klosser om det finnes ? har hørt veldig mye dårlig om k-sport. har heller aldri sett noen bruke det utenfor norge, sikkert fordi det var noe gs fikk tak i billig en plass. de 345 bremsene er latterlig dyre, så det har jeg rett og slett ikke råd til. har brukt Ksport bremsene før, har syntes det funker bra jeg. finner såklart bedre, men da koster det deretter også. blir å teste Ksport nå siden jeg har det liggende. drømmen hadde vært AP racing men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå