Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Skal... Rettelse, skulle på høstferie idag, til frøystul. Var meldt litt sludd så la om til vintersåler.

Kom 10 km før størstemann klaget på sykdom og vi måtte returnere.

Festlig, nåvel her er den brune med vinterdekk på.attachicon.gifimage.jpg

Eller liker ikke :) trist når unger plutselig blir syke. kom akkurat hjem fra Danmark med febersykt barn. men heldigvis på hjemturen.  bimmern fikk seg en real tur på deilige danske veier :)

liker bilen din altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller liker ikke :) trist når unger plutselig blir syke. kom akkurat hjem fra Danmark med febersykt barn. men heldigvis på hjemturen.  bimmern fikk seg en real tur på deilige danske veier :)

liker bilen din altså...

Hehe, jeg tok det på rett måte Hef. ;-)

Kom oss oppover idag så gutten er pigg igjen, satser på at det varer.

Og her er det litt snø, så greit å få lagt om.

Litt usikker på felgene, men fikk dem så ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påbegynt/testet rens av bilen. Den fikk en grei innvendig vask når jeg kjøpte den, siden forrige eier ikke har tatt vare på den idet heletatt :S

Siden jeg fant ut at det var minimalt igjen av Carpet Cleaner så fikk jeg kun testet litt, men her ser man iallefall resultatet! Elsker dette produktet :D

 

IMG_1319.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påbegynt/testet rens av bilen. Den fikk en grei innvendig vask når jeg kjøpte den, siden forrige eier ikke har tatt vare på den idet heletatt :S

Siden jeg fant ut at det var minimalt igjen av Carpet Cleaner så fikk jeg kun testet litt, men her ser man iallefall resultatet! Elsker dette produktet :D

 

IMG_1319.JPG

Brukt våtsuger også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd, har tenkt tanken though :) hva ligger en sånn våtsuger på egentlig?

Jeg har nilfisk buddy, kjøpte den for 6-700kr på jula, kjøpte foma munnstykke siden av. Fungerer veldig bra, si i fra så kan du få prøve/låne den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...