Fahad Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 52 minutter siden, Gorg skrev: Herlig bildet 😀 Den vil jeg gjerne legge ut på insta siden min hehe Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 22 minutter siden, Fahad skrev: Herlig bildet 😀 Den vil jeg gjerne legge ut på insta siden min hehe Det må du gjerne gjøre Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 On 26.3.2017 at 23.33, StigJ skrev: Årets første håndvaske ble like greit full vårvask Maskerte eller dekket du til noe spesielt i dette motorrommet? Tenkte å ta mitt eget i helgen, første gang på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2017 Share Skrevet Mars 30, 2017 2 minutter siden, Haakon_H skrev: Maskerte eller dekket du til noe spesielt i dette motorrommet? Tenkte å ta mitt eget i helgen, første gang på denne bilen Dekket ikke til noenting nei. Bare brukte hodet litt og ikke blåste maks trykk med høyttrykken rett på el-bokser og andre ting som kan være ømfintlige. Sprayet på prickbort, SurfexHD samt et unødvendig lag med Nerta over bare for kosen sin skyld Så spylte av med steamer på 30 grader. Freakshow og Haakon_H reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 Da var E60'en solgt - heldigvis bare til nabobyen, så den sikkert ses igjen Må bare benytte anledningen til å skryte litt av E60 og denne bilen, har knapt vært et eneste problem utover vanlig vedlikehold og service på snart seks år og vel 60.000 kilometer. Tommel opp for god kvalitet Fahad, liffi, magneten og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 Fått på sommerhjul på E61 å lasta på ei Gammal 745 Fahad, Gorg, danskiii og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Sommer looken 😏 Fahad, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Kom plutselig snø i Oslo Chris11slett, magneten, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Kom vel ut av kanon også, den snøen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Washy washy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 30 minutter siden, Gabz skrev: Kom vel ut av kanon også, den snøen der? Var kanskje det det gjorde ja. Muligens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 Sprakk totalt i dag og tok noen runder i garasjen Få noe sool! Fahad, Walkabout, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 The sun is shining RF91, Marius2002, sandersander og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Fahad, Eminent, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Freakshow, Fahad og Eminent reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå