Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Solberg93 skrev:

Forstår ikke appellen med å fjerne grøftelysene med mindre man har LED hovedlys.

Vel, du kan telle på en hånd de gangene du virkelig har hatt bruk for de, ikke sikkert du trenger en hånd engang. :) Jeg har ikke noe imot at grøftelysa er der, men bruker de aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solberg93 skrev:

Forstår ikke appellen med å fjerne grøftelysene med mindre man har LED hovedlys.

Ser mye mer moderne ut uten da, når alternativet er halogen-tåkelys. Pluss at en aldri har bruk for tåkelys.

Edit: Sorry alle rånere :P 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marius2002 skrev:

Vel, du kan telle på en hånd de gangene du virkelig har hatt bruk for de, ikke sikkert du trenger en hånd engang. :) Jeg har ikke noe imot at grøftelysa er der, men bruker de aldri.

Mye tøffere uten grøftelys.. jeg har også grøftelys på min E87, men bruker de så og si aldri. Grøftelys var tøft på 90 og 2000 tallet.. Nå er det ikke så tøft lenger synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Øyvind L. skrev:

Mye tøffere uten grøftelys.. jeg har også grøftelys på min E87, men bruker de så og si aldri. Grøftelys var tøft på 90 og 2000 tallet.. Nå er det ikke så tøft lenger synes jeg. :)

Har grøftelys på min F45 jeg også, men jeg tror ikke jeg har skrudd de på en eneste gang enda faktisk 🤔 (US-reg er min)

6C81C63A-F234-43DB-B9A4-9150EC02F025.thumb.jpeg.48b51b25745773f4eb02d1d5e15cd0a1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Walkabout skrev:

Ser mye mer moderne ut uten da, når alternativet er halogen-tåkelys. Pluss at en aldri har bruk for tåkelys.

Edit: Sorry alle rånere :P 

Tenker mer at det er kjekt å ha jeg da.

Enig i at halogen grøftelys kan se noe umoderne ut ja men om man fjerner de på F10/11 så synes jeg nesten man bør oppgradere til Lci hovedlykter også mtp helheten.

Det ble helt klart penere og mer moderne på din søsters bil 😉

Endret av Solberg93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Walkabout skrev:

Ser mye mer moderne ut uten da, når alternativet er halogen-tåkelys. Pluss at en aldri har bruk for tåkelys.

Edit: Sorry alle rånere :P 


Ser mye billigere ut uten. Mye rart som plutselig blir kult etter at mange nok hra hermet etter hverandre, med dekkstrekk som skrekkeksempelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...