JMossige Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Angrer på at jeg kjøpte smoked nå hvis det virkelig blir likt oem med film. Noen med klare facelift til preface som vil bytte?
APedersen Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Ja, det ville fullført den bilen JMossige, så det må du prøve (Sjekk Stawky's)
lassew93 Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Stawky sine er jo "M3-lykter" holdt jeg på å si, det er LED lykter med amber/oransj bare sånn FYI, vet ikke om du ikke liker det siden du allerede ikke har det Jørn?
JMossige Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Liker best facelift lyktene ja, syns de er mer gjennomført, men siden de ikke fins i oransje, så blir det nokk klare med film Selger du resten av filmen Glenn?
awt Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 JMossige har sedan facelift-look-lykter, disse ble aldri levert til coupé-modellene. Stawky har originale facelift coupé-lykter med oransje blink. Alle coupé-modellene hadde LED-lykter etter facelift. Det er ingenting som heter "M3-lykter", verken til e36 eller e46. APedersen reagerte på dette 1
Stawky Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Liker best facelift lyktene ja, syns de er mer gjennomført, men siden de ikke fins i oransje, så blir det nokk klare med film Selger du resten av filmen Glenn? Jeg har ikke bruk for det lengre siden jeg har eom amber rundt hele bilen, så det er bare å hente. Usikker på hvor mye som er igjen, fyker ned i verkstedet og finner ut (kan ta resten på PM )
stianvell Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Fått bytta automatkasse og lakkert nyrene og listene matt svarte Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Freakshow og ///FredriK.S reagerte på dette 2
NA Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Endelig sommerhjul Walkabout, APedersen og aalgaard reagerte på dette 3
Clevion Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Et fra lørdagen da jeg vaska og voksa bilen Etter at jeg kom hjem fra jobb idag, dessverre er telefonkamera dårlig når det begynner og bli mørkt men Walkabout reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Hvor mye er din senka, Clevion? Sent from my iPad using Tapatalk HD
Clevion Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Hvor mye er din senka, Clevion? Sent from my iPad using Tapatalk HD Er originalt M-sport understell tror jeg, så det er vel 20mm mer ned enn original tror jeg Haukefer reagerte på dette 1
Clevion Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 M-sport senker 15mm på E60/E61. Da er det 15mm senking jeg har, syns det er ganske passende høyde, kunne godt hatt en cm til bak men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå