Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stawky sine er jo "M3-lykter" holdt jeg på å si, det er LED lykter med amber/oransj bare sånn FYI, vet ikke om du ikke liker det siden du allerede ikke har det Jørn?

Skrevet

Liker best facelift lyktene ja, syns de er mer gjennomført, men siden de ikke fins i oransje, så blir det nokk klare med film :) Selger du resten av filmen Glenn?

Skrevet

JMossige har sedan facelift-look-lykter, disse ble aldri levert til coupé-modellene. Stawky har originale facelift coupé-lykter med oransje blink. Alle coupé-modellene hadde LED-lykter etter facelift.

Det er ingenting som heter "M3-lykter", verken til e36 eller e46. :)

Skrevet

Liker best facelift lyktene ja, syns de er mer gjennomført, men siden de ikke fins i oransje, så blir det nokk klare med film :) Selger du resten av filmen Glenn?

Jeg har ikke bruk for det lengre siden jeg har eom amber rundt hele bilen, så det er bare å hente. Usikker på hvor mye som er igjen, fyker ned i verkstedet og finner ut (kan ta resten på PM :))

Skrevet

Et fra lørdagen da jeg vaska og voksa bilen :)

post-73485-0-57199100-1395082521_thumb.j

Etter at jeg kom hjem fra jobb idag, dessverre er telefonkamera dårlig når det begynner og bli mørkt men :P

post-73485-0-71492200-1395082452_thumb.j

Skrevet

Hvor mye er din senka, Clevion? :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Er originalt M-sport understell tror jeg, så det er vel 20mm mer ned enn original tror jeg :) 

Skrevet

M-sport senker 15mm på E60/E61. :)

Da er det 15mm senking jeg har, syns det er ganske passende høyde, kunne godt hatt en cm til bak men :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...