Martin1993 Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 1.8l 115hk funker greit nok på grusveien.. Andycam reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Du som kjørte på banen? svært bra kjøring forresten og feit lyd! Var jeg som kjørte ja Takk for det! var litt rusten i starten, men merket at formen kom seg etterhvert, og med KingB som "mentor" så får man bare mer og mer blod på tann ble ikke så mye kjøring på gatebil, men ble endel på e30meet så fikk kjørt fra meg litt da Lyden er jeg veldig fornøyd med! både eksoslyd og kompressorlyden Freakshow og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Instagram bilde fra Hirtshals på lørdag Sent from my iPhone using Tapatalk e30_joakim, awt og Hefner reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 På vei ned fra Strynefjellet. Mye fin utsikt! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 På vei ned fra Strynefjellet. Mye fin utsikt! Kjører di svingene mye me sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Skulebollen, Kegel, APedersen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 I regnværet på søndag! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi93 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Henta den på mandag, E30 325ix 86 mod:) Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Har prøveskilter på bilen idag for å se om alt funker som det skal osv Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 To bilder i klassisk overredigert instagram-stil jeg tok i går. Ikke noe bra bilder, men synes de ble litt kule. Notér også at bilen er langt i fra presentabel enda, mye som skal gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Drister meg til å legge ut en bitteliten filmsnutt fra i dag, lagt på glassforsegling på frontrute og siderutene forran. Anbefales! Martin1993 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Drister meg til å legge ut en bitteliten filmsnutt fra i dag, lagt på glassforsegling på frontrute og siderutene forran. Anbefales! Det der funker dritbra! trenger ikke viskere nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Hvor lenge holder dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå