Reef89 Skrevet Januar 4 Forfatter Skrevet Januar 4 26 minutter siden, sveigis skrev: Dette ble @Reef89 og et godt løft 😊. Nydelig å kunne gå å finne rustfrie deler til en kjekk pris . Angående spoiler ,synes disse er like fine uten jeg .😊 Ja ingenting å klage på prisen mtp. riktig farge og rustfri.
Reef89 Skrevet Januar 4 Forfatter Skrevet Januar 4 1 time siden, E.C. skrev: Kjekt når det er så enkelt, verre med å finne rustfri bakluke til E61 tenker jeg. Er det bredden som er forskjellen på LCI? At det er litt smalere paneler både på siden og under? Finner vel noe på Koed eller Finndel.? jeg kjøpte min på Finndel og jeg reiste til høggeren der og inspiserte luka først, de bildene der inne samt info. er av og til så som så.
E.C. Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 Min er nok såpass bra enda at jeg tror det blir vanskelig å finne noe i bedre stand, luker på stasjonsvogn pleier å ruste litt mer enn på sedan etter hva jeg opplever. Blir trolig å pusse litt på den i første omgang. Reef89 reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet Tirsdag kl. 19:44 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 19:44 7-serien har vært syk noen dager nå, den startet plutselig ikke. Sensommer i 2024 fikk jeg den kjente "battery discharge" meldingen og batteriet ble målt og ladet og holdt det i sjakk sånn sett. Kom kun klikk klikk klikk under bilen der starteren sitter, mange hadde nok byttet starter... ..men jeg gikk heller først for enkel feilsøking, bilen stod sånn dårlig parkert at det var ikke gunstig å gå under. Nytt batteri ble satt inn og registrert, det gamle var 6år og det begynte og bli dårlig uansett. Målte samme spenning foran som bak. Ingen blåste sikringer som hadde med tenning/starter å gjøre. Sjekket også Blue reléet. IBS ble sjekket. Ingen feilmeldinger bortsett fra CAS som sa bilen ikke startet. (i know that) Tok startkabel mellom karosseri og motor og bilen startet med engang! Da var bare å kjøre bilen til en bukk og få sjekket jordingene under. Hovedledningen (synderen) var enormt korrodert, nesten brekt i to. Den og de to på eksospottene ble byttet, samt vi la opp en ekstra. Fikk seg en kjap vask også Men trenger litt hjelp her, skiftet også kupefiltre og for første gang fulgte det med bruksanvisning som forteller hvilken vei.? filtrene skal stå.? aldri tenkt over før samt at de passer begge veier... jeg skjønte ikke tegningen.. Airflow pilene viser en vei det ikke er mulig å sette filtrene, opp eller ned er filtrene merket på en side... noe som vet? Ingvaldsen, CHNilsen, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
CHNilsen Skrevet Tirsdag kl. 19:58 Skrevet Tirsdag kl. 19:58 Pilen skal vell peke inn mot kupeen av bilen om jeg ikke husker feil. Reef89 og mr.pingu reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet Tirsdag kl. 22:21 Skrevet Tirsdag kl. 22:21 2 hours ago, CHNilsen said: Pilen skal vell peke inn mot kupeen av bilen om jeg ikke husker feil. Riktig. Dette står som service instrukser Installation note: For version without tab on the microfilter (1): Note direction of installation in marked area of microfilter (1). Arrow must always point opposite of direction of travel for installation. For version with tab on the microfilter (1): Tab must always point in the direction of travel for installation. Ingvaldsen, fupsaker, CHNilsen og 1 annen reagerte på dette 4
Reef89 Skrevet Onsdag kl. 08:04 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 08:04 9 timer siden, mr.pingu skrev: Riktig. Dette står som service instrukser Installation note: For version without tab on the microfilter (1): Note direction of installation in marked area of microfilter (1). Arrow must always point opposite of direction of travel for installation. For version with tab on the microfilter (1): Tab must always point in the direction of travel for installation. Ja jeg fant det i nTIS selv etter jeg hadde skrevet innlegget, men takk
mr.pingu Skrevet Onsdag kl. 08:47 Skrevet Onsdag kl. 08:47 41 minutes ago, Reef89 said: Ja jeg fant det i nTIS selv etter jeg hadde skrevet innlegget, men takk Det er ganske tydelig eller? Om filter har pil peker den til bakenden om filter har en kant, må den kanten pekes til fronten. Opp ned har ingenting å si om det passer begge veier. Reef89 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå