Syvert Skrevet April 6 Forfatter Share Skrevet April 6 (endret) Då var det nok for nå, bare å vente på våren og få brukt det litt, sjølv om det ikkje er i nærheten av vår her eg bur😂 snøskuteren er godt i bruk…. Eit bilde før og etter det blei litt forskjell. Endret April 6 av Syvert Skrivefeil Skulebollen, ahj, Kolstad Jr. og 36 andre reagerte på dette 34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 7 Share Skrevet April 7 Hadde jeg gjort den jobben med slikt resultat hadde jeg nok ikke kjørt bilen igjen. Lekkert! du skal ikke hive deg med på en banekjøring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet April 7 Share Skrevet April 7 Galskap! 🤯🏆 Syvert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet April 7 Forfatter Share Skrevet April 7 (endret) 13 timer siden, Snagg30 skrev: Hadde jeg gjort den jobben med slikt resultat hadde jeg nok ikke kjørt bilen igjen. Lekkert! du skal ikke hive deg med på en banekjøring da? Haha må få brukt det også👍Tenkte å bli med på nokon treff til sommeren ,ja så det hadde vore artig og fått til litt bane kjøyring. Endret April 7 av Syvert Skrivefeil Lars89 og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 9 Forfatter Share Skrevet Mai 9 (endret) Ny bil i tunet ,henta den i går , ikkje BMW desværre. Men èin 21 mod Land cruiser i litt større variant. Endret Juni 12 av Syvert Otis, BTS, Kolstad Jr. og 25 andre reagerte på dette 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Der har du bil. Selv om jeg er en Pajero-mann og alltid kommer til å være det, er det noe udødelig over LC, og spesielt med AT-ombygging. Gratulerer! Hvordan gikk du frem for å få CSL'en så strøken under? Det der er jo ikke bare overflatevask, ser jo ut som du har demontert ALT under for å få vasket hver eneste lille komponent og skrue. Galskap Syvert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Gratulerer med tøff LC! Er jo litt lettere å komme til og vaske under den enn CSLn 👍 Syvert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Landcruiser er konge 😊 Denne var knalltøff . Du som bor i Telemark så tenker jeg automatisk på Toyota og Funnemark😊. Syvert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 På 2.5.2024 den 11.17, Flataas skrev: Litt kjapp googling viser en tabell over anbefalte dekkstørrelser til felger i ulik dimensjon 14 timer siden, Syvert skrev: Ny bil i tunet ,henta den i går , ikkje BMW desværre. Men èin 21 mod Land cruiser i litt større variant. LC med m57 8hp70 swap:) synes bilen er skikkelig bark og tøff , men mangler litt pondus i driv linja:) særlig med litt vekt på kroken, da begynner det å dra mye fuel med dårlig virkningsgrad. men ett godt kjøp et disse AT uten tvil, prisen står seg veldig gått over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 11 Forfatter Share Skrevet Mai 11 På 10.5.2024 den 7.24, papertiger skrev: Der har du bil. Selv om jeg er en Pajero-mann og alltid kommer til å være det, er det noe udødelig over LC, og spesielt med AT-ombygging. Gratulerer! Hvordan gikk du frem for å få CSL'en så strøken under? Det der er jo ikke bare overflatevask, ser jo ut som du har demontert ALT under for å få vasket hver eneste lille komponent og skrue. Galskap Ja er svak for AT ombyggingene og har også hatt ein 38" Hilux som eg solgte i fjor (ikkje hverdagenes bil) ikkje så komfortabel på hovedveien , men heilt rå i ubrøytet snø føre. bilde tatt av fotograf. Sinnsjukt god til og ta bilde csl : er blitt mykje reingjering med avfetting ,demontering også byttet deler, mesteparten av plastikk er byttet, skruer er dyppet i syre , og noen er byttet ut med nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 11 Forfatter Share Skrevet Mai 11 (endret) På 10.5.2024 den 15.59, skoglund skrev: LC med m57 8hp70 swap:) synes bilen er skikkelig bark og tøff , men mangler litt pondus i driv linja:) særlig med litt vekt på kroken, da begynner det å dra mye fuel med dårlig virkningsgrad. men ett godt kjøp et disse AT uten tvil, prisen står seg veldig gått over tid. Ja prisene holder seg godt uten tvil ! Endret Mai 11 av Syvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 11 Forfatter Share Skrevet Mai 11 På 10.5.2024 den 13.34, sveigis skrev: Landcruiser er konge 😊 Denne var knalltøff . Du som bor i Telemark så tenker jeg automatisk på Toyota og Funnemark😊. Hehe ja bruker joToyota funnemark i Seljord 🤩👍 mossing 92 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 15 Forfatter Share Skrevet Juli 15 Ikkje mykje som har skjedd her,eu unnagjort og kjøpte meg èin lagelig henger til frakt av cslen og snøskuterane for ei lita stund siden av èin trivelig Bmw kar i Mo i Rana : ) Veldig fornøgd med den. fekk bli med inn på verksted for å ta eit par bilder ved Eu kontroll. Land cruiseren hadde ingen problem med å trekke både bil og henger. Lars89, Geir Anders, Torgeir_Rusten og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 Helt rått! Om du trenger en adoptivsønn eller lignende er det bare å sende en PM. Marius2002, Syvert, Larssoyl og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 15 Forfatter Share Skrevet Juli 15 1 time siden, Snagg30 skrev: Helt rått! Om du trenger en adoptivsønn eller lignende er det bare å sende en PM. Hahaha 😂 spørsmål @Snagg30, når du satte på Carbon boksen hvordan gjorde du det med peilepinnen ? Tungvindt å ut med den ene halvdelen av luftboksen for hvert oljeskift for og sjekke olje peilepinnen…. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå