Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tok det opp tidligere, jeg er ikke så keen på 2 FINN.NO tråder for det er ikke alle som enser å se forskjell på dem.

At vi ikke har ryddet her er vel fordi jeg ikke har tatt tak i det, fordi hvis jeg sier fra at man skal holde seg til topic så tar det 2-3 dager så er det masse off-topic her igjen.

 

Men jeg rydder gjerne opp og fjerner innlegg om det er ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det opp tidligere, jeg er ikke så keen på 2 FINN.NO tråder for det er ikke alle som enser å se forskjell på dem.

At vi ikke har ryddet her er vel fordi jeg ikke har tatt tak i det, fordi hvis jeg sier fra at man skal holde seg til topic så tar det 2-3 dager så er det masse off-topic her igjen.

 

Men jeg rydder gjerne opp og fjerner innlegg om det er ønsket.

Folk får gjerne chatte enten i chatten eller OffTopic tråden, virkelig lei den tendensen. jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sant. Meget pen stasjonsvogn, kan for eksempel være en kjempesmart og fin kone eller pendlebil. Fikk lyst på den :)

Pendle med en bil som har kollisjonssikkerheten til en pappeske?

Kjøpte meg E91 som pendlebil jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle som gidder å bruke så mye penger på en pendlebil. Fin var den nå i alle fall den E36n :)

 

du har rett der, fin var den :) men 50 000 for en pendle bil, og bensinbil, syns jeg blir for mye.

 

får masse billige diesel biler kasta etter deg på nettet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...