Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Det var det jeg trodde, men måtte gjøre meg sikker, da enhver som er snittet interessert i BMW skjønner at den er manuell når den heter 523i og ikke 523ia. iUA er en betegnelse jeg aldri har vært borti før og som på ingen måte er korrekt for en BMW.

Når det er sagt skulle jeg gjerne hatt manuellkassa i min egen 523ia, men skal gjerne ta min som er i langt bedre stand og bedre utstyrt over den der med manuell, any day of the week som de engelsktalende sier. Irriterende at så få ble levert med manuell :(

Endret av adivass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg trodde, men måtte gjøre meg sikker, da enhver som er snittet interessert i BMW skjønner at den er manuell når den heter 523i og ikke 523ia. iUA er en betegnelse jeg aldri har vært borti før og som på ingen måte er korrekt for en BMW.

Når det er sagt skulle jeg gjerne hatt manuellkassa i min egen 523ia, men skal gjerne ta min som er i langt bedre stand og bedre utstyrt over den der med manuell, any day of the week som de engelsktalende sier. Irriterende at så få ble levert med manuell :(

Fredrik 90 har rett ;) Kaller min egen bil UA fordi det er en sjelden bil å se uten autolat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både "A" og "UA" (som jeg aldri har hørt om før) er feil, da ingen BMW heter dette. BMW har aldri benyttes disse benevnelsene selv, så det korrekte er "523i", så kan man heller nevne andre steder at den har automat. :)

 

Det samme gjelder forøvrig touring ("DAT") o.l. Kunne aldri falt meg inn å beskrevet min egen bil som 523iUAT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både "A" og "UA" (som jeg aldri har hørt om før) er feil, da ingen BMW heter dette. BMW har aldri benyttes disse benevnelsene selv, så det korrekte er "523i", så kan man heller nevne andre steder at den har automat. :)

 

Det samme gjelder forøvrig touring ("DAT") o.l. Kunne aldri falt meg inn å beskrevet min egen bil som 523iUAT.

 

Blir lange navn etter hvert. BMW E91LCI 320dUAt xDrive for eksempel.

Tar man uten forkortelsene: Bayerische Motoren Werke E91 life cycle impulse 320diesel uten automat touring xdrive.  :evillol:

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=56507237&model=1.749.2132&year_to=1991&make=0.749&sort=0&ref=fas&searchclickthrough=true

 

E30 M3 prosjekt, med grom 2 liters rekkesekser. 110% strøken, nesten klar til lakk. bare å kjøre på å få detta maskineriet til å brenne gummi!! 

Jeg har ikke ledd så mye på evigheter!!!!!! :evillol:

 Fra anonnsen " Dette er altså det mest perfekte prosjektet man kan kjøpe "

 

Oh really? [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...