LoKi Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Er nok noe muffins der ja, og det er en 2009-modell (LCI) også - så den har en verdi på ca det dobbelte. Det sier sitt at det for to år siden ble tatt ut pant på 270.000 på bilen. Banken hadde ikke gjort det med et slikt potensielt verditap Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43632982&ecCategory=LOG_PROFILED_ADS_FRONT_CLICK&ecType=AD&adSelectionClick=galleryMotor+-+car+-+front+-+click M sport 525 D M sport Soltak Manuell like under 200 000km 170 000. Er det et kupp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Jeg vil ikke påstå det, litt rimelig kanskje. Men den har jo manuell, og det er jo et ganske svært minus for for veldig mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Jeg vil ikke påstå det, litt rimelig kanskje. Men den har jo manuell, og det er jo et ganske svært minus for for veldig mange. Fordi de ikke gidder å gire selv? Eller var det andre grunner du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Ja, det er vel den største årsaken til at folk velger automat. Da slipper man jo å gire selv. Vet ikke helt hva annet en automat gjør i forhold til manuell..? Larsrangoy og BMWlog reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Ja, det er vel den største årsaken til at folk velger automat. Da slipper man jo å gire selv. Vet ikke helt hva annet en automat gjør i forhold til manuell..? Noe må det jo være, siden det er så mange biler med autolat på markedet... gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Bilen min kunne man ikke få med annet enn automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Eneste gangene jeg kan se at automat er "bedre" enn manuell er ved by og køkjøring. Giringa er jo halve bilkjøringen og ser ikke det som negativt med en bil. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Automat er absolutt must i Oslo. Kan bli tatt på senga av uutholdelig kø når som helst. Bortsett fra hverdagsbil så er manuelt best. axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Ja, det er jo en uvinnelig diskusjon om manuell eller automat er best. For min del, så er en 5-serie for tung, så da passer det best med automat. Den gjør jobben godt nok, og jeg slipper å sitte å rote med den der pinnen hele tida. Hadde jeg skulle hatt med meg en morro bil som kanskje skulle vært brukt på bane, så hadde det vært manuell, mest sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Er helt klart at manuell på en 5 serie er et potensielt enormt verditap... Spør hvilken som helst forhandler om hva kundene foretrekker! jeg for min del kunne fint levd med manuell men hadde aldri kjøpt det mtp videresalg. Da skulle den vært rimelig... noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Men nå er det jo litt sånn atte de nye automatene som kommer er raskere enn manuelle kassene.... bare se på Porsche sin PDK S girkasse.... hvorfor skal man da ha manuell...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Men nå er det jo litt sånn atte de nye automatene som kommer er raskere enn manuelle kassene.... bare se på Porsche sin PDK S girkasse.... hvorfor skal man da ha manuell...? Som regel er automat tyngere enn manuell. Så hvis det er snakk om banekjøring og entusiaster så er det mange av dem som sverger til manuell. Det er en del av kjøreopplevelsen for dem. Noen foreldre tenker at de skal lære barna sine å øvelseskjøre og må derfor ha manuell (har hørt om det faktisk xD) Da jeg testa BRZ med 200 hk og automat med F1 giring ble jeg forelsket, og savnet ikke manuelle kassa, så jeg klarer meg helt fint uten manuell kasse. Og som du sa, går mye fortere med F1 giring enn manuell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Vel...de som driver med banekjøring og såntdiverse har ikke 2mill å bruke på banebil...derfor kjøper de en m3 med manuell kasse... De store gutta som HAR penger til å svi av 2mill på banebil, de kjøper banebil med lynrask automat.. Lurer på nåe sls eller veyron kommer i manuell version..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Kjøpe veyron å byggeom i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå